گزارش اقتصادنیوز از بازار ارز و طلا؛

دنده معکوس قیمت دلار و سکه در تهران

کدخبر: ۵۲۸۲۱۷
اقتصادنیوز : بازار ارز تهران امروز شاهد دنده معکوس قیمت دلار بود .
دنده  معکوس قیمت دلار و سکه در تهران

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار عصر امروز دوشنبه 25 مهر ماه در مقایسه با روز گذشته تقریبا 150 تومان پایین تر بود.اسکناس آمریکایی امروز از مرز 33 هزار تومان فاصله گرفت و  تا مرز مقاومتی 32 هزار و 800 تومان عقب نشینی کرد.

دنده  معکوس قیمت دلار 

برخی از فعالان بازار می گفتند در صورتی که مرز حساس 32 هزار و 800 تومان از دست برود احتمال برگشت تا نیمه کانال 32 هزار تومان هم وجود خواهد داشت. با این حال رفتار بازیگران ارزی در چند وقت اخیر نشان داده که اسکناس آمریکایی در مرز مقاومتی یاد شده مورد حمایت قرار گرفته است.

ثبات نسبی نرح حواله درهم 

با این حال عده ای دیگر باور داشتند دلار  همچنان پتانسیل رشد را دارد. این دسته از بازیگران ارزی معتقد بودند نرخ حواله درهم نسبت به دیروز افت و خیز چشمگیری پیدا نکرده و همین امر ممکن است دلار را بار دیگر صعودی کند.قیمت  درهم امروز 9 هزار و 100 تومان بود و نرخ برابری آن به دلار در محدوده 33 هزار و 424 تومان بدست آمد. قیمت  مذکور با بازار ارز بیش از 200 تومان فاصله را نشان می دهد. امری که ممکن است  بر روی سطح انتظارات اثر مثبت بگذارد. 

آخرین قیمت دلار در هرات و سلیمانیه

البته امروز در بازارهای مجاور ایران هم قیمت دلار نزولی بود. نرخ دلار هرات امروز از نیمه کانال 32 هزار تومان پایین آمد و با 150 تومان کاهش بر روی 32 هزار و 450 تومان قرار گرفت.دلار سلیمانیه هم امروز به ابتدای کانال 33 هزار تومان برگشت. 

قیمت طلا جهانی رشد کرد / کاهش قیمت طلا و سکه

قیمت اونس طلا امروز 12 دلار رشد کرد و در محدوده 1657 دلار قرار گرفت.در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا 18 عیار در زمان نوشتن این گزارش 3 هزار و 900 تومان پایین تر از نرخ دیروز معامله شد .قیمت طلا 18 عیار امروز 1 میلیون و 350 هزار و 600تومان بود.  قیمت سکه امامی امروز اندکی کاهش یافت . قیمت سکه امامی 50 هزار تومان عقب نشینی کرد و در محدوده 15  میلیون و 24 هزار تومان معامله شد.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید