سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی ساری خبر داد:

واریز سوخت سهمیه ای و حمایتی برای این افراد

کدخبر: ۵۴۴۳۸۳
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ساری گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰ میلیون و ۴۴۳ هزار لیتر سوخت نفت گاز سهمیه‌ای و حمایتی برای مصرف در بخش کشاورزی این شهرستان توزیع شد.
واریز سوخت سهمیه ای و حمایتی برای این افراد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سید اسماعیل علوی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۰ میلیون و ۴۴۳ هزار لیتر سوخت نفت گاز سهمیه‌ای و حمایتی برای مصرف در بخش کشاورزی بین کشاورزان و بهره‌برداران شهرستان ساری توزیع شد، اظهار کرد: بیشترین میزان مصرف سوخت مربوط به بخش ماشین‌آلات کشاورزی است. 

وی تصریح کرد: از این مقدار سوخت، ۲۴۷ هزار و ۳۵۷ لیتر برای چاه‌های آب کشاورزی، ۲۷۲ هزار و ۸۰۸ لیتر برای موتور پمپ‌ها، هفت میلیون و ۳۶۹ هزار و ۵۴۳ لیتر برای ماشین آلات کشاورزی، ۸۴۶ هزار و ۶۸۰ لیتر برای برداشت برنج، ۳۴ هزار لیتر برای صنایع تبدیلی، ۵۲۱ هزار و ۶۵۰ لیتر برای پروژه‌های کشاورزی، ۱۰ هزار لیتر برای گرمایشی و حرارتی، ۴۶ هزار و ۹۰۰ لیتر برای گلخانه‌ها، ۹۰۸ هزار لیتر برای برداشت غلات، ۱۰۹ هزار و ۷۰۰ لیتر برای دامداری‌ها، ۷۶ هزار لیتر برای مرغداری‌ها توزیع شد. 

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ساری افزود: توزیع سوخت کشاورزی با بررسی تقاضای بهره‌برداران بخش کشاورزی و ارائه مدارک و تائید این مدیریت بین بهره‌برداران بخش کشاورزی انجام شد. 

وی بر پیگیری برای تامین و توزیع به موقع سوخت بخش کشاورزی، توسعه و رونق بیش از پیش بخش کشاورزی در این شهرستان و رشد اقتصادی منطقه تاکید کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید