میوه ۱۰ درصد ارزان شد

کدخبر: ۵۴۶۰۲۸
اقتصادنیوز: بنابر اعلام رئیس اتحادیه بارفروشان، قیمت تمامی اقلام میوه، صیفی و فرنگی نسبت به شب یلدا ۱۰ درصد ارزان شد.
میوه ۱۰ درصد ارزان شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آقای مصطفی دارایی نژاد از آرامش بازار میوه خبر داد و گفت: با توجه به فراوانی عرضه در برابر تقاضا، قیمت تمامی اقلام میوه، صیفی و فرنگی نسبت به شب یلدا ۱۰ درصد کاهش یافته است.

قیمت گوشت مرغ و تخم مرغ ریخت

او قیمت هرکیلو ازگیل را ۴۰ تا ۵۵ هزارتومان، انار دماوند ۳۰ تا ۵۰ هزارتومان، انار ساوه ۱۵ تا ۳۵ هزارتومان، انار شیراز ۲۰ تا ۴۰ هزارتومان، پرتقال تامسون شمال ۶ تا ۱۵ هزارتومان، پرتقال رسمی شمال ۶ تا ۱۵ هزارتومان، پرتقال ناول جنوب ۲۵ تا ۳۵ هزارتومان، خرمالو ۳۰ تا ۵۰ هزارتومان و کیوی ۱۵ تا ۳۵ هزارتومان اعلام کرد.

دارایی نژاد می گوید: هم اکنون هرکیلو انار دماوند با نرخ ۳۰ تا ۵۰ هزارتومان، انار ساوه ۱۵ تا ۳۵ هزارتومان، انار شیراز ۲۰ تا ۴۰ هزارتومان، انگور بی دانه زرد ۲۰ تا ۴۰ هزارتومان، انگور بی دانه قرمز ۲۰ تا ۵۰ هزارتومان، لیموشیرین ۱۵ تا ۲۸ هزارتومان، نارنگی انشو ۱۰ تا ۲۵ هزارتومان، نارنگی یافا ۱۰ تا ۲۵ هزارتومان، سیب لبنانی زرد ۱۵ تا ۴۰ هزارتومان، سیب لبنانی قرمز ۱۵ تا ۳۵ هزارتومان، خیار گلخانه ۱۴ تا ۲۲ هزارتومان و خیار بوته ای ۱۰ تا ۱۵ هزارتومان در میدان مرکزی عرضه می شود.

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی ادامه داد: قیمت موز تابع نرخ ارز است به طوریکه واردکنندگان اعتباری می‌خرند و در مقابل باید دلار بدهند. هم اکنون واردکنندگان هرکیلو موز را کارتنی یک دلار خریداری می کنند که با احتساب کرایه، رنگ آوری و ریزش قیمت تمام شده بالاتر است.

او قیمت هرکیلو موز اکوادور در میدان را ۵۷ هزارتومان، موز هندی ۴۷ هزارتومان و موز پاکستانی را ۳۵ هزار تومان اعلام کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید