افزایش تقاضا برای خرید سکه؟

پیام افزایش طلا جهانی به بازار سکه ایران/پیش بینی قیمت سکه

کدخبر: ۵۴۷۴۰۶
اقتصادنیوز: برخی از معامله گران می گفتند افزایش قیمت اونس طلا ممکن است موجب خوش بینی سکه بازان در داخل ایران شود و به تبع آن فلز گران بهای داخلی مسیر صعود را دنبال کند. با این حال باید منتظر ماند و دید قیمت دلار چه سیگنالی به بازار سکه ارسال خواهد کرد.
پیام افزایش طلا جهانی به بازار سکه ایران/پیش بینی قیمت سکه

به گزارش اقتصادنیوز ، روز گذشته قیمت سکه به مسیر صعودی روز شنبه ادامه داد و فلز گران بهای داخلی در محدوده  21 میلیون و 503 هزار تومان معامله شد.این قیمت در مقایسه با روز شنبه 656 هزار تومان افزایش را نشان می دهد . 

حباب سکه بیشتر شد

دیروز حباب سکه در کانال قیمتی 3 میلیون و 400 هزار تومانی محاسبه شد که حاکی از افزایش سطح تقاضا برای این کالای سرمایه‌ای است.

تداوم پیشروی قیمت اونس طلا

قیمت طلای جهانی دیشب تا ۱۸۷۹ دلار بالا رفت که نسبت به روز شنبه هفته جاری تقریبا ۱۲ دلار رشد کرده بود.

پیام افزایش طلا به بازار سکه

برخی از معامله گران می گفتند افزایش قیمت اونس طلا ممکن است موجب خوش بینی سکه بازان در داخل ایران شود و به تبع آن فلز گران بهای داخلی مسیر صعود را دنبال کند.

پیش بینی قیمت سکه از مسیر دلار

از سوی دیگر برخی از بازیگران ارزی شب گذشته مدعی بودند که قیمت دلار در معاملات پشت خطی در مقایسه با روز یکشنبه اندکی افت کرد اما در کل رنج بود.

فعالان بازار باور دارند در صورتی که نرخ دلار در بازار امروز صعودی شود مسیر رشد سکه هموارتر خواهد شد. با این حال اگر دلار به سمت بالا حرکت نکند این امر ممکن است از هیجان دلاری در بازار سکه بکاهد.

واکنش سکه بازان به انتصاب سردار رادان

برخی از معامله گران از برگشت سردار رادان هراس دارند. این دسته از معامله گران باور دارند برگشت رادان این ترس را به وجود آورده که احتمالا فضای بازار انتظامی تر خواهد شد.

آن‌ها با یادآوری اینکه در مهر 1391 سردار رادان در مقام جانشین نیروی انتظامی، نقش فعالی در برخورد با دلالان ارزی داشت و حتی جمشید بسم‌الله و اولین دستگیری وحید مظلومین ملقب به سلطان سکه در آن زمان رخ داد تصور می‌کنند در دوره جدید هم نیروهای ضربتی به بازار بیایند

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید