وضعیت پر ریسک در بازار سکه

سکه بازان گوش به فرمان دلار/پیش‌بینی قیمت سکه

کدخبر: ۵۵۷۹۵۸
حباب سکه هر روز عددی بالاتر از روز قبل را ثبت می کند‌ و فاصله ارزش ذاتی و نقدی سکه عمیق تر می شود.این امر از نگاه فعالان‌بازار حکایت از وضعیت پرریسک بازار سکه دارد.
سکه بازان گوش به فرمان دلار/پیش‌بینی قیمت سکه

به گزارش اقتصادنیوز، بررسی هسته مرکزی بازار سکه در روزهای اخیر نشان می دهد که سکه بازان مسیر حرکتی خود را با نرخ دلار تعیین کرده و به توجه کمتری به نرخ طلای جهانی دارند.

دلار لیدر شد 

به عبارت دیگر می توان گفت دلار لیدر بازار سکه شده و سکه بازان گوش به فرمان دلار حرکت می کنند.

بسته ارزی بانک مرکزی تصویب شد+ جزئیات

وضعیت پر ریسک در بازار سکه

حباب سکه هم هر روز عددی بالاتر از روز قبل را ثبت می کند‌ و فاصله ارزش ذاتی و نقدی سکه عمیق تر می شود.این امر از نگاه فعالان‌بازار حکایت از وضعیت پرریسک بازار سکه دارد.

به عقیده این دسته از فعالان، سکه در روزهای اخیر بدون زیرسازی رشد کرده و در صورت ریزش قیمت دلار، سکه بازانی که هیجانی خرید کرده اند زیان خواهند کرد.

ضرر سنگین خریداران دلار /قیمت سکه و تتر پرنوسان شد

یک شایعه سیاسی در بازار سکه

روز گذشته در بازار  یک شایعه دست به دست شد.یک رسانه یونانی از همراهی عباس عراقچی با امیرعبداللهیان در سفرهای وزیر خارجه به اروپا خبر داد.

 یک رسانه یونانی ادعا کرد: عباس عراقچی، امیرعبداللهیان را در اروپا و دیدارهای دیپلماتیک همراهی می‌کند و هم اکنون در هتل اینترکانتیننتال ژنو به سر می‌برد.همین شایعه باعث شد عده ای از خریداران از بازار خارج شوند. شایعه ای که البته به فاصله کوتاه تکذیب شد.

سکه بازان در انتظار تعیین تکلیف نرخ دلار

از سوی دیگر برخی از معامله گران دیروز می گفتند سکه خیلی جای افزایش نداشت.حباب سکه و ریزش دلار موجب هراس خریداران شده بود.در شرایط فعلی بازار سکه منتظر تعیین وضعیت دلار است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید