سخنگوی وزارت صنعت مطرح کرد؛

فوری/ واریز سود برای ثبت‌نام کنندگان خودروهای وارداتی

کدخبر: ۵۵۸۲۷۶
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از اختصاص سود کوتاه‌مدت به ثبت‌نام کنندگان خودروهای وارداتی خبر داد.
فوری/ واریز سود برای ثبت‌نام کنندگان خودروهای وارداتی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، امید قالیباف در ویدئویی ارسالی، ضمن اشاره به اسامی  ۲۲ بانک طرف قرارداد  وزارت صمت که متقاضیان طرح فروش خودروهای وارداتی می‌توانند مبلغ ۵٠٠ میلیون تومان خود را در آن واریز و مسدود کنند؛ اظهار کرد: بانک‌ها بایستی سود کوتاه مدت به این سپرده‌ها تخصیص دهند.

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، تاکید کرد: چنانچه متقاضیان از بانکی که برای فرآیند ثبت‌نام خودروهای وارداتی (تعریف حساب وکالتی و واریز وجه مذکور) راضی نباشند، می‌توانند به راحتی بانک خود را تغییر دهند.  

گفتنی است، متقاضیان می‌توانند از طریق بانک‌های ملت، تجارت، رسالت، ملی، صادرات، سپه، اقتصاد نوین، آینده، پست بانک، توسعه تعاون، دی، رفاه کارگران، سینا، صنعت و معدن، اعتباری ملل، پارسیان، شهر، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، قرض‌الحسنه مهر ایرانیان و بانک سرمایه برای تعریف حساب وکالتی و واریز وجه علی‌الحساب ۵٠٠ میلیون تومان برای ثبت‌نام در طرح فروش خودروهای وارداتی از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اقدام کنند.

گفتنی است که با احتساب امروز (سه‌شنبه) متقاضیان خودروهای خارجی که از دی ماه امسال وارد کشور شده‌اند، سه روز (تا روز پنجشنبه ١١ اسفند ماه) فرصت دارند که ثبت‌نام خود را از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس  http://saleauto.ir  انجام دهند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید