گزینه ناکام کابینه رئیسی به دولت برگشت

کدخبر: ۵۶۸۳۹۴
گزینه ناکام کابینه رئیسی بار دیگر به دولت برگشت.
گزینه ناکام کابینه رئیسی به دولت برگشت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اطلاعات آنلاین، محمد هادی زاهدی وفا، گزینه ناکام وزارت کار دولت سید براهیم رئیسی و از گزینه های بانک مرکزی که از چهره های نزدیک به سعید جلیلی است، با حکم داود منظور رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه به سمت رئیس مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی منصوب شد.

زاهدی وفا به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت  تعاون ، کار و رفاه اجتماعی نتوانست اعتماد نمایندگان مردم در خانه ملت را کسب کند و به ناچار پست خود را ترک کرد. در جریان بررسی صلاحیت وی در صحن علنی مجلس گزارشی اجمالی از اموال و دارایی های وی مطرح شد.

فتح الله توسلی نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفت: اموال بسیار زیادی به نام محمد هادی زاهدی وفا است که سوال بنده آن است که آیا این اموال برای خود او است یا خیر و به چه شکلی به دست آمده است؟ برای مثال وی هزار و ۸۵۰ متر باغ در دزاشیب دارد. چندین منزل ویلایی در کرج، شهرری و نیاوران دارد، خانه ویلایی ۴۰۰ متری در نیروی هوایی، باغ در کرج، آپارتمان مجلل در نیاوران و ویلای جنگلی دارد و باید در این باره توضیح دهد.

توسلی ادامه داد: بنده بررسی کردم و مجموع این اموال صد هزار میلیارد تومان است اما زاهدی وفا گفت که همه این اموال هزار میلیارد تومان است. از سوی دیگر او گفت که من سرایدارم!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید