قیمت سکه تا کانال 31 میلیون سقوط می کند؟

بازار سکه قرمز شد /پیش بینی قیمت سکه امروز

کدخبر: ۵۷۲۲۴۹
اقتصادنیوز:سکه در مرز حساسی قرار گرفته، تحلیلگران اقتصادی معتقدند در صورتی که پای دلار در روز جاری بلغزد احتمال از دست رفتن کانال ۳۲ میلیون تومان و حرکت فلز گران بهای داخلی به سمت پله هشتم کانال ۳۱ میلیون تومان محتمل خواهد بود.
بازار سکه قرمز شد /پیش بینی قیمت سکه امروز

به گزارش اقتصادنیوز ،قیمت سکه امامی برای دومین روز متوالی در هفته جاری قرمز شد. فلز گران بهای داخلی در معاملات دیروز بیش از ۸۰۰ هزار تومان از ارزش خود را از دست داد.

تحویل تابستانه دو خودروی ایران خودرو بدون قرعه کشی

خبر مهم برای سهامداران بورس/ معاملات امروز بورس ابطال می‌شود؟

کاهش تقاضا در بازار سکه

فعالان‌اقتصادی باور دارند روند کاهشی قیمت دلار ۲ روز اخیر بر روی بازار سکه سایه انداخته و همین امر موجب شده تقاضا برای فلز زرد رنگ کاهش یابد.

حباب سکه تا حدودی تخلیه شد

روز گذشته با اصلاح شدن نرخ ارز و سکه، حباب قیمی آن نیز تا حدودی تخلیه شد. فاصله ارزش ذاتی و نقدی سکه دیروز در ابتدای کانال ۲۵ میلیون تومان قرار داشت. 

پیش بینی قیمت سکه امروز

قیمت طلای جهانی در شب گذشته نوسان صعودی محدوی را تجربه کرد و دلار نسبت به عصر دیروز اندکی پایین آمد.

به باور تحلیل گران فنی اگر امروز سکه مرز ۳۲ میلیون تومان را از دست دهد، قدرت کاهشی ها در بازار بیشتر خواهد شد.

همان‌طور که گفته شد، سکه در مرز حساسی قرار گرفته، تحلیلگران اقتصادی معتقدند در صورتی که پای دلار در روز جاری بلغزد احتمال از دست رفتن کانال ۳۲ میلیون تومان و حرکت فلز گران بهای داخلی به سمت پله هشتم کانال ۳۱ میلیون تومان محتمل خواهد بود.

با این حال، دسته ای دیگر با توجه به کمرنگ شدن فشار فروش در معاملات پشت خطی دیشب می گفتند احتمالا سرعت نزول سکه امامی در بازار امروز کم شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید