شرط مهم برای برگشت سکه به کانال ۳۱

قیمت سکه در موقعیت حساس /پیش بینی بازار سکه

کدخبر: ۵۷۲۹۹۶
در معاملات پشت خطی دیشب، سکه امامی میل به ادامه دار شدن نزول نداشت و بالاتر از ۳۲ میلیون و ۲۰۰ به فروش رسید
قیمت سکه در موقعیت حساس /پیش بینی بازار سکه

به گزارش اقتصادنیوز ، همزمان با کاهش قیمت دلار در معاملات نقدی روز گذشته قیمت سکه امامی نیز در سراشیبی قرار گرفت و مرز حمایتی ۳۲ میلیون ۵۰۰ تا ۳۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان را هم از دست داد.

قیمت سکه در مرز مقاومت

فلز گران بهای داخلی دیروز برای مدتی نزدیک مرز ۳۲ میلیون تومان به فروش رسید اما در ساعات پایانی معاملات بر روی سطح مقاومتی ۳۲میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قرار گرفت.

قیمت سکه در موقعیت حساس

فعالان اقتصادی معتقدند که سکه در موقعیت حساسی قرار گرفته، به عقیده آنها در صورتی که سکه امامی بالای این مرز باقی بماند این امر ممکن است موجب ورود تدریجی خریداران جدید به بازار شود و سکه به سوی نیمه کانال مذکور حر کت کند.

شرط مهم برای برگشت سکه به کانال ۳۱

در شرایط فعلی، اولین مرز حمایتی در محدوده ۳۲ میلیون تومان است؛ درصورتی که  این مرز از دست برود احتمال کاهش تا ۳۱ میلیون ۸۰۰ هزار تومان و ۳۱ میلیون ۶۰۰ هزار تومان وجود خواهد داشت.

مقاومت های ۳۳میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ۳۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان هم مقاومت های پیش رو در معاملات سکه امامی است.

سکه پشت خطی تا حدودی رشد کرد

در معاملات پشت خطی دیشب، سکه امامی میل به ادامه دار شدن نزول نداشت و بالاتر از ۳۲ میلیون و ۲۰۰ به فروش رسید. برخی از تحلیلگران باور دارند تا زمانی که فلز زرد رنگ داخلی در محدوده مورد نظر قرار دارد احتمال از دست رفتن مرز ۳۲ دشوار خواهد بود.

تکرار دمینوی ریزش در بازار سکه؟

  با این حال باید منتظر ماند و دید که دمینوی ریزش در بازار سکه امروز هم به واسطه پایین رفتن دلار ادامه پیدا خواهد کرد یا خیر.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید