آخرین وضعیت بازار ارز و سکه به روایت اقتصادنیوز؛

ورود سکه به خاکریز جدید؛ قیمت طلا دوباره قد کشید!

کدخبر: ۵۷۵۱۸۴
اقتصادنیوز: قیمت سکه امامی در بازار امروز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه جهش معناداری را ثبت کرد.از سوی دیگر قیمت طلا نیز به مسیر افزایشی روز گذشته ادامه داد.
ورود سکه به خاکریز جدید؛ قیمت طلا دوباره قد کشید!

به گزارش اقتصادنیوز ، در آخرین روز اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، قیمت طلا ۱۸ عیار به مسیر صعودی دیروز ادامه داد.

قیمت طلا دوباره قد کشید

آن طور که سایت اتحادیه طلا و ارز اعلام کرده فلز گران بهای داخلی امروز تا 2 میلیون و 605 هزار و 600 تومان بالا رفته و عصر در محدوده 2 میلیون و 567 هزار و500 تومان به فروش رسیده که در واقع 15 هزار و 700  تومان رشد را نشان می دهد. دیروز هم فلز گران بهای داخلی 50 هزار تومان افزایش را ثبت کرد. 

فوری/ زمان ورود جانشین پراید به بازار مشخص شد

فروش فوری و اقساطی این خودروها ممنوع شد!

افزایش یک میلیونی قیمت سکه در ایستگاه پایانی

سکه امامی جهش معناداری را ثبت کرد.فلز گران بهای داخلی که عصر دیروز خود را به مرز مقاومتی ۳۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسانده بود در دومین روز هفته با هجوم خریداران به بازار نه تنها پر قدرت از مرز حمایتی دیروز عبور کرد بلکه از مرزهای حمایتی و مقاومتی کانالهای بالاتر نیز عبور کرد.

عده ای از معامله گران امروز می گفتند که سکه لیدر بازار شد، فلز گران بهای داخلی امروز تا مرز ۳۲ میلیون تومان بالا رفت اما عصر امروز در محدوده ۳۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش رسید.این قیمت در واقع افزایش بیش از یک میلیونی سکه در آخرین روز اردیبهشت ماه را نشان می دهد.

اما چه شد که سکه خیز برداشت؟

به عقیده عده ای از تحلیلگران روند نزولی سکه امامی شکسته، از نگاه آنها بعد از جهش قیمت طلای جهانی به بالای ۱۹۷۰ دلار، انتظارات نزولی در بازار سکه کمرنگ شد و از طرفی رشد قیمت دلار نیز جسارت خریداران سکه در روز جاری را تقویت کرد.

سکه بورسی به ۳۲ میلیون رسید

قیمت سکه در بورس هم امروز برای مدتی در کانال ۳۲ میلیون تومان به فروش رسید اما در نهایت بر روی پله انتهایی کانال ۳۱ میلیون تومان ایستاد.

نوسان صعودی نرخ دلار 

اما همانطور که گفته شد،نرخ دلار هم امروز نوسان صعودی را ثبت کرد‌.طبق اعلام سایت ها اسکناس آمریکایی امروز در تهران وارد کانال جدید شد.اما عصر امروز پله دوم کانال پنجم را از دست داد؛با این حال نسبت به دیروز تقریبا ۴۰۰ تومان افزایشی شده بود.نرخ دلار در هرات نیز امروز مسیر رشد را طی کرد.

از سوی دیگر، نرخ  حواله درهم  امروز 200 تومان بالاتر از روز قبل به فروش رسید. 

دلار مبادله ای تغییر نکرد،نرخ ارز در مرکز مبادله چند؟

قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا  امروز هم مانند روزهای گذشته بدون تغییر باقی مانده است.   قیمت دلار   امروز  یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر نسبت به روز گذشته، همچنان در سطح عدد 42 هزار و 352 تومان قرار دارد.

همچنین قیمت یورو در این مرکز رقم 45 هزار و 826 تومان را نشان می‌دهد. قیمت درهم امارات نیز در سطح 11 هزار و 532 تومان اعلام شده است. نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب 38 هزار و 502 تومان، 41 هزار و 660 تومان و 10 هزار و 484 تومان درج شده است.

همچنین قیمت هر گرم   طلا 18 عیار   امروز 30 اردیبهشت 1402 در مرکز مبادله ارز و طلا با کاهش نامحسوس 19 هزار تومانی نسبت به روز گذشته در سطح 2 میلیون و 439 هزار تومان قرار دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید