بورس ریزش کرد/ خوش اقبالی خودرویی ها در روز منفی بورس

کدخبر: ۳۹۰۴۴۴
شاخص کل بورس تهران در ابتدای معاملات بازار سرمایه قرمزپوش شد و با ریزش 3 هزار واحدی در سطح یک میلیون و 202 هزار واحد قرار گرفت.
بورس ریزش کرد/ خوش اقبالی خودرویی ها در روز منفی بورس

به گزارش  اقتصادنیوز، شاخص کل بورس تهران در ابتدای معاملات بازار سرمایه قرمزپوش شد و با ریزش 3 هزار واحدی در سطح یک میلیون و 202 هزار واحد قرار گرفت. 

شاخص کل هم‌وزن  اما سبزپوش شد و با رشد 783واحدی ، 428 هزار و 348 واحد را ثبت کرد. 


همچنین بخوانید:


نمادهای اثرگذار بر شاخص

نماد‌های شتران، شبندر و شستا، بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند و نماد‌های خساپا، خودرو و وپارس بیش‌ترین تأثیر مثبت را بر شاخص بورس داشتند.

وضعیت نمادها در آغاز معاملات

نماد شستا در قیمت ۲۲۸۲ تومان قرار دارد و سهم به مدار مثبت بازگشت.

در گروه بانکی‌ها روند معاملات متعادل دنبال می‌شود، بطوری که شاهد رنج کشی در اغلب نماد‌های بزرگ از جمله وبملت به سمت مدار مثبت هستیم.

خودرویی‌ها امروز با بهبود تقاضا داد و ستد می‌شوند. خودرو٬ خساپا٬ خبهمن٬ خپارس٬ خمحرکه٬ ورنا٬ ختور٬ خریخت٬ خوساز٬ خاهن٬ خکرمان٬ خمحور مثبت و متعادل اند.خزامیا٬ خنصیر٬ ختوقا٬ خاذین٬ خاور و خپویش نماد‌های مورد توجه گروه اند.خرینگ و ختراک با افت قیمت همراه اند.

با افزایش عرضه در گروه بانکی‌ها شاهد رنج کشی منفی در اغلب نماد‌های این گروه از جمله وبملت و وتجارت هستیم. وتجارت با افت بیش از ۲ درصد در قیمت ۲۸۶ تومان قرار دارد. وبملت در قیمت ۳۸۶ تومان افت ۲ درصد دارد. وبصادر در قیمت ۲۵۳ تومان افت ۳ درصد دارد. وپارس در محدوده صفر تابلو قرار گرفت.

در گروه فلزات اساسی نماد فملی در قیمت ۱۰۳۰ تومان در محدوده صفر تابلو دنبال می‌شود و فولاد نیز در آستانه بازگشایی قرار دارد. ذوب آهن اصفهان نیز با افت نسبی تقاضا در محدوده قیمتی ۴۲۰ تومان داد وستد می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید