ریزش سنگین شاخص بورس/ افت قیمت اغلب نمادهای بورسی

کدخبر: ۳۹۱۰۳۹
شاخص کل بورس تهران در ابتدای معاملات بازار سرمایه قرمزپوش شد و با ریزش 20 هزار واحدی در سطح یک میلیون و 152 هزار واحد قرار گرفت.
ریزش سنگین شاخص بورس/ افت قیمت اغلب نمادهای بورسی

به گزارش  اقتصادنیوز، شاخص کل بورس تهران در ابتدای معاملات بازار سرمایه قرمزپوش شد و با ریزش 20 هزار واحدی در سطح یک میلیون و 152 هزار واحد قرار گرفت. 

شاخص کل هم‌وزن هم قرمزپوش شد و با ریزش 3 هزار واحدی ، 420 هزار و 123 واحد را ثبت کرد. 

نمادهای اثرگذار بر شاخص

 نماد‌های فولاد  شستا، فملی، فارس، شپنا، و شتران بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

بورس

وضعیت نمادها در آغاز معاملات

 در اولین روز هفته اغلب نمادها با افت قیمت مواجه بودند و شاهد عقب نشینی خریداران در اکثر نماد‌های بزرگ و کوچک و همچنین داد و ستد اغلب نماد‌ها در کف قیمت روزانه هستیم.

نماد شستا در قیمت ۲۰۷۶ تومان با افت بیش از ۴ درصد و در کف قیمت روزانه داد وستد می‌شود.

در میان عقب نشینی خریداران در گروه فلزات اساسی نماد کویر در سقف قیمت روزانه با صف خرید همراه است.فولاد افت ۴ درصد و در قیمت ۱۰۳۳ تومان دنبال می‌شود.فملی افت بیش از ۴ درصدی و ر آستانه کف قیمت روزانه است.

فلزات اساسی امروز فشار فروش را تجربه می‌کنند. فولاد, فملی, فنوال, ذوب, فرآور, فافزا, فروی, هرمز, فولاژ, میدکو و فسرب نماد‌های پر عرضه‌ی گروه اند. در این میان کویر با افزایش قیمت همراه است. فمراد, فسازان, فسپا و کاوه با گرایشی منفی متعادل اند.

در گروه فرآورده‌های نفتی شپنا با صف فروش ۷۲ میلیون سهم در قیمت ۱۰۷۰ تومان مواجه است. شبندر، شبریز و شتران با صف فروش مواجه هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید