ارزش معاملات خرد افزایش یافت

بورس رکورد 9 ماهه را شکست /شستا صدرنشین شد

کدخبر: ۴۵۲۶۳۱
امروز شاخص کل بیشترین صعود در 9 ماه اخیر را ثبت کرد و وارد کانال 1.4 میلیونی شد. شاخص هم وزن نیز بیشترین صعود در 9 ماه اخیر را داشت.
بورس رکورد 9 ماهه را شکست /شستا صدرنشین شد

به گزارش اقتصادنیوز، در معاملات امروز، شنبه پانزدهم آبان 1400، شاخص کل بورس پایتخت نسبت به روز چهارشنبه 42 هزار و 221 واحد رشد کرد و به رقم یک میلیون و 440 هزار واحد رسید. شاخص کل بیشترین صعود در 9 ماه اخیر را ثبت کرد و وارد کانال 1.4 میلیونی شد.  

شاخص هم وزن نیز امروز بیشترین رشد در 9 ماه اخیر را پشت سر گذاشت و با افزایش 11 هزار و 912 واحدی در سطح 386 هزار و 254 واحدی ایستاد. 

همچنین شاخص کل فرابورس (آیفکس) تغییر کانال داد و وارد کانال 20 هزار واحد شد. شاخص فرابورس 507 واحد بالا آمد و در سطح 20 هزار و 360 واحد قرار گرفت.

نمادهای شاخص‌ساز

امروز نمادهای «شستا»، «فولاد» و «فارس» بیشترین تاثیر را در رشد شاخص کل بورس داشتند. 

همچنین سه نماد «وسرضوی»، «فروس» و «وسصفا» نمادهای بزرگ بازار بودند که بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند. 

در فرابورس نیز نمادهای «آریا»، «کگهر» و «زاگرس» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل فرابورس داشتند. 

پرتراکنش‌ترین نمادها

در جدول پرتراکنش‌ترین نمادهای بورس شستا صدرنشین است و فولاد و فملی در رتبه‌های بعدی هستند. در فرابورس نیز نمادهای فرابورس، فجهان و مدیریت پرتراکنش‌‌ترین نمادها هستند.

افزایش ارزش معاملات خرد

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام با افزایش 32 درصدی به رقم 8 هزار و 470 میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات اوراق بدهی نیز به 693 میلیارد تومان رسید که 9 درصد کل معاملات بازار را تشکیل می‌دهد.

ارزش معاملات خرد نیز با رشد 23 درصدی نسبت به روز کاری قبل به رقم 5 هزار و 714 میلیارد تومان رسید.

بورس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید