گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بازار ثانویه؛

رشد خرید و فروش سهام در بورس +نمودار

کدخبر: ۵۴۳۳۵۷
اقتصادنیوز: میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 5 هزار و 200 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 4 هزار و 664 میلیاردی هفته پیشین، رشد 11 درصدی داشته است.

به گزارش اقتصادنیوز ، در روزهای معاملاتی هفته اخیر میانگین ارزش معاملات خرد سهام به سطوح بالاتری رسید و میانگین روزانه آن بیشتر از هفته پیشین بود و شاهد رونق نسبی معاملات سهام بودیم. 

در اولین روز کاری هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم 4 هزار و 388 میلیارد تومان رسید. روز یکشنبه 6 هزار  و 68 میلیارد شد و روز دوشنبه به رقم 6 هزار و 76 میلیارد تومان بالغ شد. روز سه‌شنبه ارزش معاملات خرد به 5 هزار و 5 میلیارد تومان رسید. در آخرین روز کاری هفته نیز ارزش معاملات خرد به 4 هزار و 462 میلیارد تومان رسید. 

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 5 هزار و 200 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 4 هزار و 664 میلیاردی هفته پیشین، رشد 11 درصدی داشته است. بدین ترتیب میانگین ارزش معاملات خرد یک کانال بالاتر آمد. 

در هفته اخیر نماد خگستر صدرنشین جدول معاملات بودند و 4 روز پیاپی بیشترین ارزش معاملات بازار را داشت. تنها در روز چهارشنبه نمادهای وبانک و سمگا بالاتر از خگستر ایستادند. در جدول حجم معاملات نیز، در دو روز ابتدایی هفته نماد دی در صدر بود. روز دوشنبه شستا بیشترین حجم معاملات را داشت و روز سه‌شنبه خودرو بالاتر از شستا قرار گرفت. 

در آخرین روز کاری هفته نیز وبصادر بیشترین حجم معاملات را داشت و دی، شستا، وتجارت و خساپا در رتبه‌های بعدی بودند. 

بورس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید