افزایش چشمگیر قیمت لپ تاپ

پرفروش ترین لپ تاپ های بازار چند؟+جدول

کدخبر: ۳۸۸۴۶۹
رصد بازار کالاهای دیجیتال نشان می دهد که لپ تاپ های لنوو، ایسر و ایسوس جزو مقرون به صرفه‌های بازار هستند و با توجه به قیمت مناسبی که در مقایسه با دیگر برندها مانند اپل و سونی دارند، جزو پرفروش ترین لپ تاپ های بازار محسوب می شوند.
پرفروش ترین لپ تاپ های بازار چند؟+جدول

به گزارش اقتصادنیوز ، لپ‌تاپ و موبایل این روزها و با شیوع کرونا با افزایش تقاضای بسیاری مواجه شده است. مصرف‌کنندگان این کالاها بیشتر شامل دانش آموزان و دانشجویان می شود که به دلیل آموزش‌ آنلاین مدارس و دانشگاه ها و همچنین دورکاری کارمندان، نیاز بیشتری به این کالاهای مصرفی پیدا کرده‌اند.

 نوسانات نرخ دلار و همچنین انتظارات تورمی، ازجمله دلایل هجوم خریداران به سمت بازار این نوع کالاها بوده است و مجموع این عوامل موجب افزایش چشمگیر قیمت لپ تاپ در بازار شدند.

رصد بازار کالاهای دیجیتال نشان می دهد که لپ تاپ های لنوو، ایسر و ایسوس جزو مقرون به صرفه‌های بازار هستند و با توجه به قیمت مناسبی که در مقایسه با دیگر برندها مانند اپل و سونی دارند، جزو پرفروش ترین لپ تاپ های بازار محسوب می شوند. خرید این لپ‌تاپ‌ها گزینه خوبی برای کسانی است که دنبال محصولات با قیمت مناسب هستند.

در ادامه لیستی از پرفروش ترین لپ تاپ های بازار گردآوری شده است؛ لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل VivoBook X543MA - AM به قیمت 9 میلیون و 390 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد که جزو ارزانترین و پرفروش ترین لپ تاپ های بازار به شمار می رود. همچنین لپ تاپ 15 اینچی لنوو Ideapad V130- مدل AB  را می توان با قیمت 13 میلیون و 120 هزار تومان خریداری کرد.

پر فروش ترین لپ تاپ ها

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید