بررسی بازار خودرو در هفته گذشته؛

2 خودرویی که رکورددار افت قیمت شدند

کدخبر: ۳۹۱۰۹۱
نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت:خودروهای دست دوم در بازار بیشترین تقاضا را دارند و اکنون بیشترین تقاضا برای پراید و ۲۰۶ است و این ۲ خودرو نسبت به گذشته بیشترین کاهش قیمت را داشته اند.
2 خودرویی که رکورددار افت قیمت شدند

به گگزارش اقتصادنیوز ، نعمت الله کاشانی نسب نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو  در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به آخرین وضعیت بازار خودرو، گفت: چند وقتی است که قیمت خودرو به ثبات خوبی رسیده است و شاهد افزایش و کاهش آنچنانی در این بازار نیستیم. 

نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو  با اشاره به بیشترین میزان کاهش قیمت در هفته ای که گذشت، ادامه داد: قیمت خودروهای داخلی اکنون به ثبات خوبی رسیده است و قیمت خودروهای وارداتی نیز روند نزولی دارد، اگر واردات نیز آزاد شود به جرات می توان گفت قیمت خودروهای وارداتی نیز بیشتر هم کاهش می یابد.

پراید

کاشانی نسب ادامه داد: خودروهای دست دوم در بازار بیشترین تقاضا را دارند و کمتر افراد به دنبال خودروهای صفر کیلومتر هستند، اکنون بیشترین تقاضا برای پراید و ۲۰۶ است و این ۲ خودرو نسبت به گذشته بیشترین کاهش قیمت را داشته اند. 

نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با بیان اینکه معاملات در بازار به گذشته بازگشته است،گفت: مصرف کنندگان واقعی در بازار حضور دارند و نرخ ها اکنون واقعی است.

خودرو

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید