رصد بازار خودروهای داخلی

افزایش قیمت محصولات سایپا در بازار + جدول

کدخبر: ۳۹۱۶۳۸
بازار خودروهای پرطرفدار سایپا امروز در بازار شکل صعودی به خود گرفت و رشد قیمت یک میلیون تومان برای محصولات پرطرفدار این شرکت ثبت شد.
افزایش قیمت محصولات سایپا در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ تغییر مسیر برخی از محصولات این شرکت از ثبات قیمت به سمت گرانی در حالی رقم خورد که در دور روز گذشته بازار محصولات این شرکت ثبت قیمت را در پیش گرفته بودند؛ از میان محصولات پرطرفدار شرکت سایپا امروز «پراید 131» ، «تیبا صندوقدار» و «ساینا» رشد قیمت را تجربه کردند.

نوسان در بازار ارز بخصوص بازار دلار یکی از دلایلی است که فعالان بازار خودرو بی ثباتی در بازار را به آن نسبت می دهند و معتقدند بالا و پایین شدن پی در پی قیمت دلار سردرگمی تمام بازارها را به همراه داشته و در این میاه بازار خودرو نیز از این نوسان بی نصیب نبوده است.

نوسان قیمت دلار در بازار موجب شد تا امروز پراید 131 با قیمت 108 میلیون تومان در بازار معامله شود، تیبا صندوقدار نیز 120 میلیون تومان در بازار قیمت خورد و ساینا نیز 133 میلیون تومان در بازار داد و ستد شد.

 از جمله محصولات سایپا که امروز قیمت آنها را مورد بررسی قرار داده‌ایم، می توان به «پراید 111»، «پراید 131»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد. خودروهای که در میان در بازار بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده‌اند.

 

سایپا 20

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید