رصد بازار خودروهای داخلی؛

انجماد قیمت خودرو در گرمای تیرماه + جدول

کدخبر: ۵۰۴۸۴۹
اقتصادنیوز: بازار خودرو خودرو از روز گذشته در مسیر کاهشی شدن قیمت قرار گرفت و با افت قیمت در بازار عرضه شد، ‌اما این روند امروز و با افزایشی شدن نرخ دلار متوقف شد و قیمت خودرو در گرمای هوا یخ زد.
انجماد قیمت خودرو در گرمای تیرماه + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز پرتیراژهای ایران خودرو بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند،‌ استپ قیمتی محصولات ایران خودرو در بازار در حالی رقم خورد که روز گذشته بیشتر پرتیراژهای ایران خودرو افت قیمت در بازار داشتند و تصور می شد این روند با تداوم کاهش نرخ دلار ادامه داشته باشد، اما دلار امروز روند معکوس پیش گرفت و این امر موجب شد تا بازار خودرو هم بدون تغییر در بازار عرضه شود.

تغییر روند نرخ دلار در بازار در حالی رخ داده که به گفته فعالان بازار با توجه به روند مذاکرات تصور می شد که روند نزولی دلار در بازار ادامه داشته باشد، اما امروز این روند شکل معکوس به خود گرفت و موجب شد تا بازار خودرو هم منتظر خبر جدید ماند.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «پژو 207 سقف شیشه ای»، «سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF7 » و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

با توجه به ارزیابی بازار می توان گفت خانواده 207 امروز بدون تغییر در بازار عرضه شدند. با این شرایط «پژو 207 دنده‌ای» در بازار  398 میلیون تومان باقی ماند و «پژو 207 سقف شیشه ای» هم 405 میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر ارزیابی ها نشان دهنده آن است که خانواده دنا بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند،‌با این شرایط «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار با افت یک میلیونی، 509 میلیون تومان قیمت خورد و «دنا معمولی» هم بدون تغییر 399 میلیون تومان در بازار باقی ماند، «رانا پلاس» هم تغییر قیمت نداشت و 308 میلیون تومانی قیمت گذاری شد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که خانواده سمند هم امروز تغییر قیمت نداشتند، با این شرایط «سمند LX » در بازار 300 میلیون تومان قیمت خورد و «سمندLX با موتورEF7» نیز در بازار 350 میلیون تومان قیمت خورد. قیمت «سمند سورن پلاس» هم امروز 357 میلیون تومان در بازار قیمت باقی ماند. 

ایران 7

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید