رصد بازار خودرو

تداوم رشد قیمت در بازار ایران خودرویی ها + جدول

کدخبر: ۵۳۹۰۱۵
اقتصادنیوز: رصد بازار پرطرفدارهای ایران خودرو از رشد سه خودرو و ثبات قیمت سه خودرو دیگر حکایت دارد.
تداوم رشد قیمت در بازار ایران خودرویی ها + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز «سمند LX با موتورEF7 » در بازار بیشترین رشد قیمت داشت و قیمت آن به 380 میلیون رسید. رشد قیمت ایران خودرویی ها از هفته گذشته آغاز شد و با شروع هفته جدید شاهد تداوم روند این افزایش بودیم. تداوم رشد قیمت خودرو در بازار در حالی رقم خورده که نرخ دلار تغییر چندانی نداشته با این حال بازار خودرو با جدا کردن مسیر خود از بازار شکل افزایشی به خود گرفته است.

افزایش قیمت خودرو در بازار موجب شده تا شاهد تعمیق رکود در بازار باشیم، بطوریکه در حال حاضر خریداران یا به خرید از بورس کالا روی آورده اند و یا به بازار پیش فروش بسنده کنند. با این شرایط می توان گفت امروز «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» هم رشد قیمت داشته اند.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7 » و «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمندLX با موتورEF7 » امروز هم در بازار رشد پنج میلیونی داشت  قیمت آن به 380 میلیون تومان رسید. اما «هایما S7پلاس» بعد از مدت ها رشد قیمت امروز بدون تغییر راهی بازار شد و در بازار میلیارد و 120میلیون تومانی شد. در بازار امروز هم قیمت «تارا دنده ای» بدون تغییر 514 میلیون باقی ماند تارا دنده ای هفته گذشته رکود رشد قیمت در یک هفته را شکست. رصد بازار همچنین نشان دهنده آن است که خانواده دنا هم امروز «دنامعمولی» در بازار با افزایش 2 میلیونی به 440 میلیون تومان رسید و «دنا پلاس توربو اتومات» هم در بازار با افزایش چهار میلیونی 594 میلیون تومانی شد. اما «پژو 207 دنده‌ای» هم در بازار 447 میلیون تومانی شد و رشدی 2 میلیونی را تجربه کرد.

122

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید