رصد بازار خودروهای داخلی؛

نوسان قیمت در بازار سایپایی‌ها + جدول

کدخبر: ۶۰۸۳۳۷
اقتصادنیوز: سایپایی‌ها نیمه خرداد را چگونه سپری کردند؟ رصد بازار نشان می‌دهد در کنار رشد قیمت امروز شاهد رشد و افت قیمت محصولات سایپا در بازار بودیم.
نوسان قیمت در بازار سایپایی‌ها + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ براساس ارزیابی بازار امروز دلار هم شکل نوسانی داشت، بطوریکه در ابتدای روز شاهد رشد قیمت دلار بودیم  و به مروز قیمت آن کاهشی شد و به ثبات رسید. روند نوسانی قیمت در بازار را ایران‌خودرویی‌ها هم امروز تجربه کردند، بطوریکه پرطرفدارهای ایران خودرو  و سایپا با یک فرمون در بازار قیمت‌گذاری شدند.

امروز «تیبا صندوقدارSX» در بازار افزایش 2 میلیونی داشت و «شاهینG» با افت 2 میلیونی راهی بازار شد.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ای R»، «کوییک دنده‌ایS» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی امروز «شاهینG» در بازار 591 میلیون تومان قیمت گذاری شد و افت 2 میلیونی داشته است. اما خانواده کوییک هم امروز تغییر قیمت نداشتند و با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار 347 میلیون تومان قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم بدون تغییر 347 میلیونی ماند.

اما با توجه به ارزیابی بازار می‌توان گفت امروز «تیبا صندوقدارSX» در بازار 334 میلیون تومان گذاری شد و رشد 2 میلیونی داشت و «تیبا هاچ‌بک» هم 342 میلیون تومان قیمت‌ خورد.

از سوی دیگر «ساینا دنده‌ایS» امروز بدون تغییر در بازار 336 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اقتصاد 15

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید