«من افسانه هستم» فقط یک فیلم است

ترس عجیب مردم از زامبی شدن به خاطر واکسن کرونا!

کدخبر: ۴۳۲۵۷۹
عده‌ای ظاهرا به واکسن کرونا بدبینند چون نمی‌خواهند مثل فیلم «من افسانه هستم» به زامبی تبدیل شوند. این یکی از عجیب‌ترین دلایل برای واکسن نزدن نه تنها در امریکا بلکه در سراسر جهان است. نویسنده فیلم به این ادعا واکنش نشان داده است.
ترس عجیب مردم از زامبی شدن به خاطر واکسن کرونا!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین، آکیوا گلدزمن نویسنده فیلم‌نامه من افسانه‌ هستم (I Am Legend) از اینکه عده‌ای واکسن‌نزدنشان را به این فیلم ربط‌ داده‌اند، متعجب است و انتقاد خود را در توییتر نسبت به این مسئله اعلام کرده است. 

این فیلم آخرالزمانی با بازی ویل اسمیت در سال ۲۰۰۷ اکران شد، اما با شیوع ویروس کرونا در جهان مانند فیلم‌های دیگری با مضامین مشابه چون فیلم شیوع، دوباره مورد توجه قرار گرفت.

در این فیلم ویل اسمیت نقش رابرت نویل یک پزشک ارتش امریکا را بازی می‌کند که خانواده‌اش را در جریان شیوع ویروسی که همه اهالی نیویورک را نابود کرده، از دست داده است. او ناچار است تا پیش از غروب آفتاب در خانه بماند، تا از زامبی‌هایی که در خیابان‌ها پرسه می‌زنند در امان باشد. او سعی می‌کند با آزمایش روی یک فرد مبتلا-زامبی، واکسنی برای ویروس مرموز بسازد. این فیلم از رمانی با همین نام اثر ریچارد متسون اقتباس شده‌ است. 

من افسانه هستم

حال مطابق مقاله‌ای در نیویورک‌ تایمز، ظاهرا عده‌ای از ساکنان نیویورک با استناد به این فیلم از تزریق واکسن کرونا خودداری می‌کنند. چیزی که عده‌ای آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند این است که ظاهرا واکسن نمی‌زنند یا نسبت به آن بدبینند و علت این بدبینی استناد به زامبی شدن مردم نیویورک در فیلم مذکور است.. 

اما چیزی که مردم به آن توجه نکرده‌اند این است که اهالی نیویورک در فیلم در اثر شیوع ویروس زامبی شدند نه تزریق واکسن. در واقع  فیلم ارتباطی به مسئله واکسیناسیون ندارد، بلکه قهرمان در تلاش است واکسنی برای این بیماری عجیب بسازد. 

گلدزمن در حساب شخصی توییتر خود به این گزارش واکنش نشان داد و نوشت: وای خدای من. این یک فیلم است. (داستان) را از خود درآورده‌ام. این فیلم واقعی نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید