باد شدید و گردوخاک در شرق کشور تا پنج روز آینده

کدخبر: ۴۳۶۲۵۰
اقتصادنیوز : معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در پنج روز آینده در شرق کشور به ویژه شمال سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی وزش باد شدید و گاهی گردوخاک داریم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس ،محمد اصغری با اشاره به اینکه در ساعات بعدازظهر امروز شاهد رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در استان‌های خراسان شمالی و گلستان همچنین ارتفاعات مازندران هستیم، اظهار داشت: امروز در برخی نقاط خوزستان، بوشهر و ایلام وزش باد شدید گاهی گردوخاک وجود دارد.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روزهای شنبه و یکشنبه پیش‌رو در ارتفاعات مازندران بارش پراکنده و خفیف داریم.

اصفری گفت: در پنج روز آینده در شرق کشور به ویژه شمال سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی وزش باد شدید و گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: در سایر نقاط کشور تا روز سه‌شنبه 9 شهریور پدیده قابل توجهی نخواهیم داشت.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت اظهار داشت: آسمان تهران فردا صاف، گاهی با وزش باد و قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینیه و کمینه دما فردا در تهران 35 و 24 درجه خواهد بود.

اصغری افزود: روز آینده شهرکرد با کمینه دمای 9 درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان و اهواز با بیشینه دمای 48 درجه گرم‌ترین مرکز استان خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید