خرازی: نظر رهبری بود که از عراقچی در شورا راهبردی روابط خارجی استفاده شود

کدخبر: ۴۴۴۷۷۵
در پی انتصاب سید عباس عراقچی به دبیری شورای راهبردی روابط خارجی، سید کمال خرازی توضیحاتی درباره نحوه گزینش وی ارائه داد.
خرازی: نظر رهبری بود که از عراقچی در شورا راهبردی روابط خارجی استفاده شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: یکی از سیاست‌های حکیمانه مقام معظم رهبری استفاده از نیروهای قابلی است که در پی تغییر دولت‌ها با افراد جدید جایگزین می‌شوند.

وی افزود: این سیاست همواره مد نظر معظم له بوده است و بدین ترتیب از نیروهایی که حاصل سال‌ها سرمایه‌گذاری و تجربه هستند در مناصب، مجامع و شوراهای مختلف استفاده شده است.

خرازی ادامه داد: ترکیب شورای راهبردی روابط خارجی نیز از نیروهایی است که در گذشته مسئولیت‌های بالایی داشته‌اند و پس از اتمام دوره مسئولیت به عضویت شورا در آمده‌اند.

رئیس شورا تصریح کرد: نظر مقام معظم رهبری در مورد جناب آقای عراقچی نیز این بوده است که از ایشان در شورا استفاده شود؛ لذا برای دبیری شورا در نظر گرفته شدند و اکثر اعضای شورا نیز با شناختی که از توانایی‌های ایشان دارند و با اطلاع از نظر مقام معظم رهبری از این گزینش استقبال کردند، گرچه مراسم رای‌گیری رسمی صورت نگرفت.

وی گفت: به هر صورت، امیدوارم ایشان بتوانند به نحو احسن از عهده وظایفی که بر عهده دبیر شوراست برآیند و اعتماد موجود را همچنان حفظ کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید