ایمان سبزیکار قاتل شهید علی اکبر رنجبر کیست؟

کدخبر: ۴۷۴۷۶۰
رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه شهید رنجبر قصد انجام وظیفه سازمانی خود در مواجهه با اراذل و اوباش را داشته است گفت: متاسفانه شهید رنجبر در درگیری با متهم ایمان سبزیکار از ناحیه شریان‌های حیاتی مورد ضربه سلاح سرد قاتل قرار گرفته و در صحنه حادثه جان به جان آفرین تسلیم می‌‌کند.
ایمان سبزیکار قاتل شهید علی اکبر رنجبر کیست؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از شبونه ایمان سبزیکار  متولد دهه هفتاد است اهل یاسوج بوده که برای کار به شیراز آمده بود. گفته می‌شود که او با  سرهنگ شهید رنجبر  خصومت شخصی داشته است ایمان سبزوار در ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ به خودرو پلیس حمله کرده و سرباز وظیفه را از ناحیه پهلو دچار جراحت می کند و سپس با سرهنگ رنجبر درگیر می‌شود.

ایمان سبزیکار کیست و اهل کجاست قاتل شهید علی اکبر رنجبر

سرهنگ رنجبر که مشاهده می کند این شخص با سرباز وظیفه درگیری شده از خودرو پیاده میشود.اما  ایمان سبزی کار  با چاقو به سمت شهید رنجبر رفته و با او گلاویز می شود .

سرهنگ سعی می کند که با ایمان سبزیکار درگیر نشود و از او فاصله بگیرد و همچنین تلاش می کند تا با گرفتن اسلحه به سوی این مجرم او را دور کند اما گویا اسلحه گیر کرده و ایمان سبزیکار جسارت بیشتری پیدا می‌کند و با چاقو به پهلوی شهید رنجبر می‌زند و او را نقش بر زمین می کنند و در حالی که سرهنگ رنجبر بر روی زمین افتاده است این مجرم با چاقو به گلوی او ضربه وارد می‌کند و متاسفانه به علت خونریزی زیاد شهید رنجبر به شهادت میرسد.

ایمان سبزیکار کیست و اهل کجاست قاتل شهید علی اکبر رنجبر

و رئیس کل دادگستری استان فارس در این باره بیان میکند با بیان اینکه این اقدام قاتل پس از مجروح نمودن سرباز وظیفه انجام گرفته است و شهید رنجبر قصد انجام وظیفه سازمانی خود در مواجهه با اراذل و اوباش را داشته است گفت: متاسفانه شهید رنجبر در درگیری با متهم از ناحیه شریان‌های حیاتی مورد ضربه سلاح سرد قاتل قرار گرفته و در صحنه حادثه جان به جان آفرین تسلیم می‌‌کند.


ایمان سبزیکار کیست و اهل کجاست قاتل شهید علی اکبر رنجبر

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه پس از متواری شدن قاتل تحقیقات به صورت شبانه‌روزی در دستور کار قرار گرفت گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی و اقدامات عملیاتی پلیس انتظامی استان فارس و همکاری اطلاعاتی ویژه سربازان گمنام امام زمان(عج) محل اختفای متهم در شهرستان شیراز شناسایی و قاتل شهید رنجبر دستگیر شد. این مقام عالی قضایی استان افزود: تحقیقات درباره انگیزه متهم توسط مقام قضایی ادامه دارد و در سریع‌ترین زمان ممکن و پس از تکمیل تحقیقات با صدور کیفرخواست و حکم قاطع، متهم پرونده به مجازات قانونی خواهد رسید.

ایمان سبزیکار کیست و اهل کجاست قاتل شهید علی اکبر رنجبر

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بازار سرمایه؛

      اقتصادنیوز: در معاملات یکشنبه، ۵۹ نماد صف خرید داشتند و ۷۱ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت…

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید