احمدنژاد به دلیل سکته قلبی درگذشت

کدخبر: ۴۷۹۹۶۴
حاج سیدغلامرضا احمدنژاد معلم پیشکسوت و استاد اخلاق متولد ۱۳۲۸ روستای جزین از توابع شهرستان بجستان که از جمله موثرترین شخصیت های این شهرستان از قبل انقلاب تا کنون بوده به دلیل سکته قلبی درگذشت.
احمدنژاد به دلیل سکته قلبی درگذشت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبر آنلاین ، این مدیر و معلم پیشکسوت از موسسین ستاد نماز جمعه، جهاد سازندگی بجستان و موسسه خیریه انصارالنبی بود.

 چند دوره مدیریت آموزش و پرورش بجستان و رئیس شورای شهر بجستان جزئی از سوابق انقلابی این معلم پیشکسوت بود.

وی همچنین موسس و مدیر خانه فرزندان نرجس که سرپرستی چندین فرزند را بر عهده دارد نیز  بود.

جزئیات مرگ زهره فکور صبور از زبان همسرش؛ زهره 100 قرص آرامبخش خورده بود

علت مرگ زهره فکور صبور مشخص شد

یارانه نقدی و معیشتی این افراد حذف می‌شود

غلامرضا احمدنژاد درگذشت

احمد نژاد تجسم شرافت بود

شکوری نسب بخشدار سابق بجستان در گفت و گو با خبرنگار خبر آنلاین ضمن اشاره به ویژگی های برجسته آقای غلامرضا احمدنژاد گفت: جناب احمدنژاد معلم بود و با اینکه دارای پست های مدیریتی متعددی بود بیشتر از هر چیز خودش را معلم می دانست.

وی با اشاره به مردمداری ایشان، اظهار کرد: با توجه به وجاهتی که آقای احمدنژاد داشت مردم خواستار شرکت ایشان در شورای شهر شدند و ایشان با اکثریت آراء رییس شورای شهر بجستان شدند.

 بخشدار سابق بجستان در ادامه صبر، درستکاری و صداقت را از جمله ویژگی های بارز آقای احمدنژاد، ذکر کرد و افزود: این معلم اخلاق هیچگاه جانب مردم را رها نکرد و همیشه به سمتی حرکت می کرد که منافع عموم جامعه آنجا بود.

شکوری نسب با بیان اینکه آقای احمدنژاد فردی آرام، خداپرست و منطقی بود، بیان کرد: آقای احمد نژاد نه تنها مورد اعتماد مردم بجستان بلکه مورد اعتماد مردم گناباد نیز بود.

وی در ادامه گفت: احمد نژاد را همواره فردی می‌دانستم که برای شخص من دوستی صمیمی، پدری راهنما و مشاوری دلسوز بود.

تکلیف مداری از خصلت های آقای احمدنژاد بود

در ادامه سید مرتضی مرجانی شهردار سابق بجستان در گفت و گو با خبرنگار خبر آنلاین با اشاره به ویژگی های اخلاقی آقای احمد نژاد، افزود: آقای احمد نژاد، انسانی خدوم، تکلیف مدار و وظیفه شناس بود.

مرجانی ادامه داد: مسئولیت پذیری و مردم‌دوستی آقای احمد نژاد تا جایی بود که حتی بعد از بازنشستگی نیز در میدان ماند و خدمات مثبتی  برای همشهریان خود انجام داد.

وی ایجاد خانه فرزندان نرجس را از گوهرهای‌ ماندگار آقای احمدنژاد برشمرد که نقش پدری و اخلاق مداری ایشان را برجسته کرده است.

مدیران استانی و کشوری با پیام هایی درگذشت این مدیر و استاد اخلاق بجستان را به خانواده، دوستداران این استاد اخلاق و مردم بجستان تسلیت گفتند.

خبرآنلاین نیز این ضایعه را به مردم بجستان و خانواده این معلم فقید تسلیت می گوید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید