تاوان سنگین شعار ضدجنگ برای دختر فوتسالیست/ مهسا کمالی به تیم ملی دعوت نشد!

کدخبر: ۴۸۷۷۰۲
مهسا کمالی عضو سابق تیم ملی فوتسال زنان که چندی پیش به خاطر پیراهنش با شعار جنگ را متوقف کنید از سوی باشگاه مس رفسنجان توبیخ شد، گفته است: وقتی کادر فنی مرا به تیم ملی دعوت نکرد از لحاظ روحی بهم ریختم، انتظار نداشتم این اتفاق بیفتد و این موضوع روی من تاثیر بدی گذاشت.
تاوان سنگین شعار ضدجنگ برای دختر فوتسالیست/ مهسا کمالی به تیم ملی دعوت نشد!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، عضو تیم ملی فوتسال زنان گفت: وقتی کادر فنی مرا به تیم ملی دعوت نکرد از لحاظ روحی بهم ریختم، انتظار نداشتم این اتفاق بیفتد و این موضوع روی من تاثیر بدی گذاشت.

مهسا کمالی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا، اظهار داشت: به ۲ یا سه اردوی تیم ملی فوتسال زنان دعوت نشدم و کادر فنی دلیل آن را جوانگرایی عنوان کرد. حضور بازیکنان جوان در تیم ملی فوتسال زنان خوب است اما بهتر بود تا آنها در کنار کادر فنی و با تجربه بازی کنند تا به شرایط ایده آلی برسند.

وی افزود: وقتی کادر فنی من را به تیم ملی دعوت نکرد از لحاظ روحی بهم ریختم. انتظار نداشتم تا این اتفاق بیفتد و این موضوع روی من تاثیر بدی گذاشت چنانکه بازی هایم در لیگ برتر تحت تاثیر این موضوع قرار گرفت.

ملی پوش فوتسال زنان عنوان کرد: باید ببینم کادر فنی تیم ملی فوتسال زنان چه تصمیمی در آینده می گیرند و امیدوارم به اردو دعوت شوم اما اگر نشدم برای آنها آرزوی موفقیت می کنم.

وی درباره مسابقات لیگ برتر گفت: در این فصل برای تیم مس رفسنجان بازی کردم و در گروه دوم بودیم و تیم های قوی در این گروه سخت حضور داشتند. دیر شروع کردیم زیرا ۸۰ درصد ترکیب تیم مس رفسنجان تغییر کرده بود و دیر به هماهنگی رسیدیم.

کمالی اضافه کرد: در دور رفت نیمه نهایی برابر پیکان بازی خوبی ارایه کردیم اما در بازی برگشت به دلیل قضاوت نادرست داور نه تنها از زمین اخراج شدم بلکه با تساوی و از دست دادن امتیاز نتوانستیم به فینال این رقابت ها صعود کنیم. هر چند پیکان ملی پوشان زیادی دارد.

وی یادآور شد: در مرحله گروهی تیم های خوبی حضور داشتند و تصور نمی کردم تیمی چون اسفراین یا اصفهان به این خوبی بازی کنند. در کل مرحله پلی آف، لیگ برتر را جذاب تر می کند اما شیرین نصیری عنوان کرد که از فصل آینده پلی آف حذف خواهد شد. فعلا کسی اعتراض نکرده است اما ای کاش پلی آف را حذف نکنند چون جذابیت آن به برگزاری این مرحله است.

بازیکن تیم مس رفسنجان ادامه داد: در این داوری نقش تعیین کننده ای در عدم صعود ما به مرحله فینال و دیگر تیم ها داشت و حتی در دو دیدار برابر پیکان من اخراج شدم. این کارت ها به حق نبود و باید فدراسیون فوتبال برای بهبود بازی ها نظارت خود را بر داوری بیشتر کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید