جدال مدیران دولت روحانی و رئیسی؛

طعنه سنگین همتی به رستم قاسمی/ هنوز راجع به صادرات نفت شما جواب می‌دهید؟

کدخبر: ۵۱۲۸۴۱
عبدالناصر همتی در توئیتی در واکنش به انتقادات رستم قاسمی نوشت:« هنوز راجع به صادرات نفت شما جواب میدین؟ یادآوری می‌کنم، یکساله که شما وزیر مسکن هستید نه نفت!»
طعنه سنگین همتی به رستم قاسمی/ هنوز راجع به صادرات نفت شما جواب می‌دهید؟

به گزارش اقتصادنیوز، در چند روز گذشته، عبدالناصر همتی، رئیس سابق کل بانک مرکزی در توئیتی نوشته بود:« صادرات عربستان، ترکیه و عراق اخیراً به ترتیب به ماهانه بیش از ۳۵، ۲۰ و ۱۱ میلیارد دلار رسیده است. فاصله اقتصاد ایران در حال عمیق تر شدن با همسایه ها است. دولت هم درگیر کالا برگ، سامانه های ثبت نام، قرعه کشی خودرو، سرعت اینترنت و تبدیل فرش های دفتر دولت به زیلو است!»

توئیت همتی با واکنش رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی رو به رو شد. قاسمی در پاسخ به همتی در توئیتی نوشت:« آقای همتی، ایام محرم و مزاح؟! اصحابِ دولتی که زیپ، سنجاق قفلی، میخ، پیچ، دکمه‌لباس، غذای‌سگ، سنگ‌پا و دستهٔ‌کلنگ وارد میکرد و تنها رِکوردش افزایش دلار ۳۰۰۰تومانی به ۳۳هزارتومان و بالا بردن ضرر مردم در بورس بود، نباید از صادرات و دلار و اقتصاد حرفی بزند!»

همتی نیز در پاسخ به رستم قاسمی نوشت:« به به جناب قاسمی… رسیدن بخیر! هنوز راجع به صادرات نفت شما جواب میدین؟ یادآوری می‌کنم، یکساله که شما وزیر مسکن هستید نه نفت! راستی، از ساخت ۴ میلیون مسکن چه خبر؟ هنوز نساخته قیمتش رو که گرون کردین، برای مهندسیش هم که دنبال خارجی‌ها بودین!! چی شد؟»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید