کلاهبردار ۱۵ میلیاردی به دام افتاد

کدخبر: ۵۱۹۹۹۵
اقتصادنیوز: فرمانده انتطامی لرستان از دستگیری کلاهبردار ۱۵ میلیاردی در خرم آباد خبر داد.
کلاهبردار ۱۵ میلیاردی به دام افتاد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سردار یحیی الهی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام شکایت فردی به پلیس آگاهی لرستان مبنی بر اینکه پدرش چند سال قبل فوت کرده است و برادرش برای اقدامات سود جویانه و کسب منافع مادی با تنظیم قولنامه ای صوری زمینی به مساحت هزار متر مربع ارثیه پدری ایشان را تصاحب کرده و به فرد دیگری فروخته است، رسیدگی به پرونده در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با اخذ قولنامه و اسناد مورد ادعا از شاکی و انجام اقدامات کارشناسی، جعل و دستکاری قولنامه مشخص شد.

فرمانده انتطامی لرستان تصریح کرد: مأموران بلافاصله وارد عمل شدند و پس از کسب مجوزهای لازم قضائی متهم را در مخفیگاه خود طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سردار الهی اظهار داشت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود اعتراف و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی به شهروندان توصیه کرد که در هنگام معامله املاک و خودرو تا حصول اطمینان کامل از مالکیت طرف مقابل از تنظیم هر گونه قرار داد و پرداخت وجه خودداری کنید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید