مصاحبه با لیونل مسی، خبرنگار آرژانتینی را به گریه انداخت!+عکس

کدخبر: ۵۲۹۰۹۲
اقتصادنیوز: خبرنگار آرژانتینی به دلیل اینکه موفق به مصاحبه با لیونل مسی شد، احساساتی شد و به گریه افتاد.
مصاحبه با لیونل مسی، خبرنگار آرژانتینی را به گریه انداخت!+عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، به فاصله یک ماه تا شروع جام جهانی 2022، لیونل مسی مصاحبه ای اختصاصی با شبکه دایرکت تی وی آرژانتین داشت. مسی در این مصاحبه در مورد شرایط تیم ملی آرژانتین صحبت کرد و جالب اینکه از برزیل و فرانسه به عنوان شانس های اصلی قهرمانی نام برد. در پایان این مصاحبه پابلو خیرالت، خبرنگاری که با مسی مصاحبه کرده بود، نتوانست خودش را کنترل کند و شروع به گریه کرد. بغض خیرالت شکست و او برای دقایقی قادر به صحبت نبود.

 

 

پس از گذشت چند دقیقه که خود مسی نیز کمی احساساتی شده بود، خیرالت گفت :«این مصاحبه رویای همه زندگی من بود. اینکه مقابل تو بنشینم و از این فاصله نزدیک باهم صحبت کنیم. من همیشه تو را تحسین کرده ام و در هر شرایطی حامی تو بوده ام.از اینکه بالاخره موفق شدم با تو مصاحبه کنم، خوشحالم و برایم مثل یک رویاست. ممنون لئو که اجازه این مصاحبه را دادی و نیز از پدرت نیز متشکرم که شرایط را فراهم کرد.»

مسی هم در پاسخ گفت :«من عاشق آرژانتین و مردم کشورم هستم و همیشه از مصاحبه با رسانه های کشورم استقبال کرده ام. برای من هم این مصاحبه لذتبخش بود و ممنونم از حمایت‌هایت. امیدوارم بتوانیم در جام جهانی مردم آرژانتین را خوشحال کنیم.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید