هوای تهران ناسالم شد / این افراد از تردد در معابر شهری خودداری کنند

کدخبر: ۵۳۳۹۵۳
اقتصادنیوز: هشدار زرد آلودگی هوا در استان تهران صادر شد و با توجه به ارزیابی‌ها، هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس اعلام شد.
هوای تهران ناسالم شد / این افراد از تردد  در معابر شهری خودداری کنند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، «حامدیزدی مهر» مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به اینکه طبق بررسی‌ها کاهش کیفیت و افزایش شاخص آلودگی هوا مورد انتظار است، اظهار کرد: با توجه به این ارزیابی‌ها هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس است.

یزدی مهر تصریح کرد: در مواقع بحران آلودگی هوا توصیه اکید این است که افراد حساس شامل سالمندان، مادران باردار، کودکان و افراد دارای سابقه بیماری قلبی عروقی و تنفسی از تردد  در معابر شهری خودداری کنند و سایر افراد نیز با استفاده از ماسک مناسب و در مواقع ضروری خارج شوند و حضور در فضای باز را به حداقل کاهش دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: به شهروندان توصیه می‌شود در زمان آلودگی هوا از حضور در بوستان‌ها و پیاده روی  در این اماکن در هوای آلوده نروند  خودداری کنند و در صورت استفاده از خودروی شخصی با استفاده از ماسک مناسب شیشه‌ها را بالا نگهدارند و در صورت ضرورت برای خروج از منزل یا محل کار حتماً از ماسک مناسب استفاده کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید