آقای امیرعبداللهیان! به مجلس بیایید و بگویید برجام بالاخره چه می‌شود/ تذکر یک نماینده به وزرای رئیسی

کدخبر: ۵۳۷۵۴۳
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی خواستار حضور وزیر امور خارجه در صحن مجلس جهت توضیح درباره سرنوشت برجام به نمایندگان شد.
آقای امیرعبداللهیان! به مجلس بیایید و بگویید برجام بالاخره چه می‌شود/ تذکر یک نماینده به وزرای رئیسی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، علی بابایی کارنامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۶ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: هفته بسیج را به محضر همه بسیجیان کشور تبریک عرض می‌کنم.

وی بیان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری را فصل الخطاب می‌دانیم و همه ما تابع محض ایشان هستیم.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان که در مسابقات جام جهانی درخشیدند و به پیروزی رسیدند، تبریک عرض می‌کنم.

شورای حکام قطعنامه‌ی دیگری علیه ایران صادر کند، فاتحه برجام خوانده است

بابایی کارنامی خطاب به عزت الله ضرغامی، گفت: آقای ضرغامی! شما وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هستید و به جای فرافکنی و گفتمان سازی انحرافی بهتر است به وظایف خودتان عمل کنید.

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: قانون رتبه بندی معلمان باید به طور دقیق اجرا شود و نباید این قانون به صورت سلیقه‌ای اجرا شود. تورم باید کنترل شود و مشکل گرانی و کمبود دارو باید مرتفع شود.

بابایی کارنامی خطاب به وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آقای امیر عبداللهیان! شما باید توضیحاتی به ما درباره دیپلماسی اقتصادی دهید و در صحن مجلس حضور یافته و بگویید برجام بالاخره چه می‌شود.

رئیس جمهوری استعفا داد/ راهپیمایی اعتراضی لغو شد/ ادعای جدید رابرت مالی

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید