تاخیر ۷ ساعته پرواز تهران-استانبول / ماجرا چیست؟

کدخبر: ۵۴۱۷۵۶
اقتصادنیوز: پرواز هواپیمایی معراج از تهران به مقصد استانبول که مقرر بود ساعت ۱۰ صبح انجام شود، با تاخیر چند ساعته مواجه شده و درنهایت پرواز جایگزین از سوی این ایرلاین در ساعت ۱۷ در نظر گرفته شد.
تاخیر ۷ ساعته پرواز تهران-استانبول / ماجرا چیست؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، پرواز امروز هواپیمایی معراج به شماره ۸۵۰۵ از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد استانبول که مقرر بود ساعت ۱۰ صبح انجام شود، با تاخیر چند ساعته مواجه شده و هنوز مسافرگیری نکرده است.

سردی همیشگی دست‌هایتان، نشانه‌ این بیماری است

یکی از مسافران این پرواز به ایسنا گفت: پرواز ابتدایی قرار بود ساعت ۱۰:۱۵ صبح انجام شود اما تاخیر آن اطلاع داده نشده بود و ما هم برای حضور چند ساعت در فرودگاه، از ساعت ۷ صبح در فرودگاه بودیم؛ با وجود این، چک‌این پرواز ساعت ۱۲ انجام شده و بارهایمان را تحویل گرفتند و البته اعلام کردند که پرواز تاخیر دارد و ۱۳:۱۵ انجام می‌شود. درباره علت تاخیر هم می‌گفتند که هواپیما هنوز از مسکو حرکت نکرده و به‌همین علت تاخیر دارد.

خوراکی هایی مفید برای آرامش اعصاب

وی همچنین توضیح داد: پس از آن از ایرلاین معراج اعلام کردند که هواپیما از مسکو حرکت کرده و ساعت ۱۳ هم حرکت می‌کند؛ اما دومرتبه اعلام کردند که پرواز از مسکو انجام نشده است. درنهایت پس از اعتراض مسافران، اعلام کردند که پرواز جایگزین ساعت ۱۶:۳۰ توسط شرکت هواپیمایی آسمان انجام می‌شود.

در این زمینه میرسمیعی -روابط عمومی هواپیمایی معراج- به ایسنا توضیح داد: پرواز نقص فنی نداشته و مشکل سیستمی و عدم هماهنگی وجود داشته، در حال حاضر هم پرواز جایگزین با شرکت هواپیمایی آسمان در نظر گرفته شده است.

او در پاسخ به اینکه آیا در این زمینه به مسافران هم اطلاع‌رسانی شده بود، گفت که مسلما اطلاع‌رسانی انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید