ماجرای جالب سلفی رضا رویگری و یوسف تیموری

کدخبر: ۵۴۴۶۷۸
اقتصادنیوز: رضا رویگری و یوسف تیموری هر دو ششم دی ماه متولد شده‌اند؛ یکی در سال ۱۳۲۵ و دیگری در سال ۱۳۵۸؛ با اختلاف سنی بیش از ۳۰ سال.
ماجرای جالب سلفی رضا رویگری و یوسف تیموری

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، رضا رویگری ۷۶ ساله و یوسف تیموری ۴۳ ساله، دو بازیگر شناخته شده کشورمان هر سال در یک روز تولدشان را جشن می‌گیرند. در حقیقت رضا رویگری و یوسف تیموری هر سال با هم متولد می‌شوند!

بازیگر «سریال «اسکیپی» درگذشت / خاطره‌بازی با یک کانگورو

رویگری و تیموری هر دو ششم دی ماه متولد شده‌اند؛ یکی در سال ۱۳۲۵ و دیگری در سال ۱۳۵۸؛ با اختلاف سنی بیش از ۳۰ سال.

سال گذشته ـ پنجم آبان ماه ـ در مراسم بزرگداشت رضا رویگری که قبل از حاشیه‌های پیش‌آمده برایش برگزار شد، یوسف تیموری به سمت رویگری رفت و یک عکس سلفی را با او به ثبت رساند؛ عکسی که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

این دو بازیگر سال ۸۷ در یک سریال تلویزیونی به نام «خط‌شکن» به کارگردانی مسعود تکاور در کنار هم نقش‌آفرینی کرده بودند. سریالی که آخرین بازی داوود اسدی مقابل دوربین تلویزیونی را به ثبت رساند و اجل به این بازیگر جوان مهلت نداد که بازی‌اش در سریالی دیگر از همین کارگردان به نام «تلفن همراه» را تمام کند.

سریال «خط‌شکن» برای اولین بار سال ۸۷ از شبکه پنج سیما در ۱۳ قسمت به روی آنتن رفت.

یوسف تیموری و رضا رویگری در دو فیلم سینمایی «لازانیا» و «بوتیک» نیز با هم هم‌بازی بوده‌ اند.

اما رضا رویگری که کمتر از دو هفته قبل با همین خبرگزاری مصاحبه کرد، حالِ این روزهایش را خوب توصیف کرده و گفته بود که بیشتر اوقات فراغتش با تلویزیون سپری می‌شود.

وقتی از او پرسیدیم آقای رویگری بهتر هستید؟ با مکث گفت: الحمدالله خیلی نسبت به قبل بهترم. به لطف خداوند هنوز نفس می‌کشم اما دلگیرم.

رویگری درباره علت دلگیری‌اش هم گفته بود: «یکسری دوستان هستند که همیشه به من لطف دارند و کنارم هستند اما دوستان سینمایی و تلویزیونی گویا دیگر ما را از یاد برده‌اند؛ حتی تماس تلفنی که ساده‌ترین راه احوالپرسی است هم انجام نمی‌دهند.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید