تلویزیون ایتالیا:

اشرف غنی ۱۱۰ میلیون دلار رشوه گرفت تا با طالبان نجنگد+ سند

کدخبر: ۵۵۲۹۲۵
یکی از سندهای که تلویزیون ملی ایتالیا نشر کرده، سند دریافت پول به ارزش ۱۱۰ میلیون و ۴۷۸ هزار دلار از مطلق ماجد القحطانی،‌ نماینده قطر است که اجمل احمدی، نماینده خاص اشرف غنی، در تاریخ ۷ جولای ۲۰۲۱ امضا کرده است.
اشرف غنی ۱۱۰ میلیون دلار رشوه گرفت تا با طالبان نجنگد+ سند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از شفقنا ؛ یک رسانه ایتالیایی با انتشار سندی نوشت که  اشرف غنی رئیس جمهور سابق افغانستان در قبال دریافت ۱۱۰ میلیون دلار از قطر پذیرفت تا در مقابل طالبان نجنگد . این شبکه سند دریافت این پول توسط اجمل احمدی، نماینده خاص اشرف غنی و رئیس وقت بانک مرکزی افغانستان از نماینده قطر را نشر کرده است.

یکی از سندهای که تلویزیون ملی ایتالیا نشر کرده ، سند دریافت پول به ارزش ۱۱۰ میلیون و ۴۷۸ هزار دلار از مطلق ماجد القحطانی ،‌ نماینده قطر است که اجمل احمدی، نماینده خاص اشرف غنی، در تاریخ ۷ جولای ۲۰۲۱ امضا کرده است.

آرشیو وزارت خارجه قطر نشان می‌دهد که آقای القحطانی در آن تاریخ در کابل بوده و با اشرف غنی هم در ارگ ریاست‌جمهوری افغانستان دیدار داشته است.

در نامه توضیح داده نشده است که این پول به چه علت به اشرف غنی پرداخت شده است. اما، ۵ هفته بعد از دریافت این «هدیه» در سفارت قطر در کابل، اشرف غنی از کابل فرار کرد و طالبان وارد پایتخت شدند.

 
 

تلویزیون ایتالیا: اشرف غنی ۱۱۰ میلیون دلار رشوه گرفت تا با طالبان نجنگد

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید