این دختر، جانشین رهبر کره شمالی می شود؟+ عکس

کدخبر: ۵۵۴۴۴۵
حضور دختر کیم جونگ‌‌اون در رویدادی به مناسبت بزرگداشت هفتادوپنجمین سالگرد تاسیس ارتش کره شمالی در حالی که کنارش ایستاده بود، سرنخی آشکارا درباره برنامه‌ او برای جانشینی خود بود.
این دختر، جانشین رهبر کره شمالی می شود؟+ عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اعتمادآنلاین، حضور کیم جونگ‌‌اون، رهبر کره شمالی، در رویدادی به مناسبت بزرگداشت هفتادوپنجمین سالگرد تاسیس ارتش همراه دخترش که کنارش ایستاده بود، سرنخی آشکارا درباره برنامه‌ او برای جانشینی خود بود.

در چندین عکس که حکومت منتشر کرد، کیم جو آئه، دختر رهبر [کره شمالی] در حالی حضور دارد که کنار کیم و مادرش، ری سول جو، راه می‌رود و در میان چند تن از مقام‌های ارشد نظامی کشور، کنار پدرش نشسته است.

این چهارمین حضور جو در انظار عمومی است که رسانه‌های دولتی کره شمالی آن را تایید کرده‌اند. او پس از آن از اقامتگاه ژنرال‌های ارتش خلق کره بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری مرکزی کره (کی‌سی‌ان‌ای)، «افسران فرماندهی وزارت دفاع ملی و افسران فرماندهی نظامی و سیاسی یگان‌های بزرگ ترکیبی و واحدهای ترکیبی ارتش خلق کره با نهایت احترام از رفیق کیم جونگ‌‌ــ‌اون گرامی که آرزو داشتند او را بلکه در رویاهایشان ببینند و همراه دخترش وارد این اقامتگاه شد، استقبال کردند.»

رودونگ سینمون، روزنامه رسمی حزب حاکم کره شمالی، این کودک را که گویا ۹ یا ۱۰ ساله است، «دختر محترم» کیم توصیف کرد. این روزنامه حضور او در کنار پدرش را موجب جلب توجه همگان وصف کرد.

این اولین فرزند کیم است که در انظار عمومی ظاهر شد و در گزارش روز چهارشنبه رودونگ سینمون، برای او از واژه «محترم» استفاده شد.

رهبر کره

 
به گزارش کی‌سی‌ان‌ای، کیم در نطق خود برای سربازان، آنان را بابت حفظ «قدرتمندترین ارتش دنیا» در عین دست‌و‌پنجه نرم کردن این کشور منزوی با مشکلات خارجی، ستود.

این رهبر ارشد همچنین «قدرت بلامنازع» ارتش مسلح به سلاح اتمی خود را ستایش کرد.

او گفت: «هرگاه مبارزه خستگی‌ناپذیر نیروهای نظامی‌مان با عزمی آهنین و تا حدی فراتر از ظرفیت‌های ذهنی و جسمی‌شان در صحنه‌های دفاع از کیان ملی و مردم و این خلق حماسه‌ساز را می‌نگرم، جز فرود آوردن سر تعظیم چاره‌ای نمی‌بینم.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید