واکنش جالب دو روزنامه اصولگرا به دستور اینترنتی رئیس جمهور

کدخبر: ۵۵۷۱۵۲
دو روزنامه اصولگرای فرهیختگان و خراسان، نامه رئیس دفتر سید ابراهیم رئیسی به وزیر ارتباطات درباره بررسی راهکارها و شرایط بازگشت اینترنت به شرایط عادی را یک گام مهم قلمداد کردند.
واکنش جالب دو روزنامه اصولگرا به دستور اینترنتی رئیس جمهور

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، روز گذشته بود که جنجال کلامی بزرگی میان زارع پور وزیر ارتباطات و مجتبی توانگر رخ داد. وزیر ارتباطات از این نماینده مجلس برای انتشار یک نامه داخلی گلایه کرد و مجتبی توانگر هم به انتقادات او پاسخ داد و از شرایط سخت حاکم بر اینترنت گفت و از ارتباطات ضعیف وزیر با نیروهای زیر دست و اکوسیستم استارتاپی کشور.

عکس | تصویر سید ابراهیم رییسی با «اسمارت فون» روی جلد/واکنش جالب دو روزنامه اصولگرا به دستور اینترنتی رییس جمهور!

یک روز پس از این دعوا روزنامه فرهیختگان که منتقد فیلترینگ های اخیر است در جلد شماره امروز خود با انتشار عکسی از سید ابراهیم رییسی درحالی که اسمارت فون خارجی در دست دارد ، تیتر زد:« پاسخ امیدوارکننده رییسی برای اینترنت» و در زیر تیتر این گزارش با اشاره به واکنش انتشار نامه رییسی به وزیر ارتباطات نوشته است:«چرا ارجاع نامه یک نماینده برای عادی شدن شرایط اینترنت به کارگروه اقتصاد دیجیتال دولت توسط رییس جمهور مهم است؟»

دیگر روزنامه اصولگرا که از همان روزهای نخست تا امروز به خاطر ضربه مهلک فیلترینگ اینستاگرام به کسب و کارهای دیجیتال ، گزارش های انتقادی مختلفی را منتشر کرده و این بار هم برای این نامه تیتر اصلی روزنامه اش را اختصاص داده ، روزنامه قدیمی خراسان است. آنها در تیتر اصلی جلد خود عنوان دستور ویژه رییسی درباره اینترنت را برگزیده اند و از قول مجتبی توانگر نوشته اند:« امیدوارم که گزارش کارگروه اقتصاد دیجیتال منطبق بر واقعیت ها باشد.»

عکس | تصویر سید ابراهیم رییسی با «اسمارت فون» روی جلد/واکنش جالب دو روزنامه اصولگرا به دستور اینترنتی رییس جمهور!

از ابتدای مهرماه اینترنت کشور همزمان با ناآرامی های پس از فوت مهسا امینی به خواست چند نهاد امنیتی و دستور موقت شورای امنیت کشور فیلترینگ سخت گیرانه ای را سپری می کند. به طوری که در روزهای اخیر ایجاد اختلال بر کلود فلر ، برای ممانعت از دور زدن فیلتر شکن ها ، اختلالاتی گسترده را در پیام رسان های داخلی هم شاهد هستیم.

سید ابراهیم رییسی در روز دانشجو گفته بود با بازگشت کشور به شرایط عادی اینترنت هم به شرایط عادی قبل بر خواهد گشت و حالا مجتبی توانگر پیگیر این وعده داده شده رییسی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید