زمان و مکان تشییع پیکر شهرام عبدلی اعلام شد

کدخبر: ۵۵۷۵۶۲
پیکر "شهرام عبدلی" بازیگر تلویزیون و سینما با حضور جمعی از هنرمندان و خادمان بارگاه منور رضوی امروز، پنجشنبه در حرم مطهر امام رضا(ع) تشییع می‌شود.
زمان و مکان تشییع پیکر شهرام عبدلی اعلام شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، تهیه کننده سریال "آسوده باش" روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا ضمن عرض تسلیت به جامعه هنری در خصوص درگذشت "شهرام عبدلی" افزود: هم اکنون پیکر این هنرمند در حال انتقال به بهشت رضا برای غسل دادن است.

فوری/ شهرام عبدلی درگذشت

بزرگترین پیش فروش بدون قرعه کشی خودرو

مرتضی اسکافی ضمن عرض تسلیت به جامعه هنری در خصوص درگذشت "شهرام عبدلی" افزود: هم اکنون پیکر این هنرمند در حال انتقال به بهشت رضا برای غسل دادن است.

وی اظهار داشت: قرار است پس از تغسیل پیکر عبدلی، طبق درخواست مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی مراسمی برای وی راس ساعت ۱۴:۳۰ در حرم مطهر رضوی برگزار شود.

تهیه کننده سریال "آسوده باش" بیان کرد: با هماهنگی آستان قدس رضوی، از ورودی بست نواب صفوی حرم مطهر رضوی، تشییع پیکر شهرام عبدلی به همراه جمعی از هنرمندان و خادمین بارگاه و خانواده وی در صحن کوثر آغاز می شود و پس از قرائت نماز بر پیکر وی و دعای همراهان، مراسم به پایان خواهد رسید.

اسکافی اضافه کرد: پیکر "شهرام عبدلی" پس از مراسم تشییع به خانواده اش تحویل می شود تا در مکان مورد نظر دفن گردد.

به گزارش ایرنا، "شهرام عبدلی" بازیگر سینما و تلویزیون بر اثر سکته مغزی پس از هشت روز کما و بستری در بیمارستان قائم مشهد جان باخت.

شهرام عبدلی، بازیگر ۴۶ ساله سینما و تلویزیون شامگاه ۲۸ بهمن ماه در زمان فیلمبرداری سریال "آسوده باش" در مشهد دچار سکته و خونریزی مغزی و به بیمارستان‌ قائم این شهر منتقل شد.

 به رغم تلاش کادر درمان به علت وسعت خونریزی مغزی ایشان حوالی ساعت ۱۱ امروز دار فانی را وداع گفت.

شهرام عبدلی عهده دار یکی از چهار نقش اصلی سریال "آسوده باش" بود که فیلمبرداری آن از ۲۰ روز قبل در مشهد آغاز شد، وی ۲۸ بهمن ماه در محل اقامت خود در هتل "حیات" مشهد دچار سکته مغزی و بلافاصله به بیمارستان قائم مشهد منتقل شد، عبدلی از زمان حضور در بیمارستان در کمای عمیق بسر می برد.
نقش آفرینی "شهرام عبدلی" در فیلمهای "نفس های آرام"، "ماه گرفتکی"، "به خاطر سوگند"، "افسون گل سرخ"، "قصه دلها"، و در سریالهای "خط قرمز"، "بازیگر"، "طلاق"، "راز ناتمام"، "شب آخر"، "آخرین روز"، "سر دلبران"، "راه و بیراه" بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید