آتش سوزی گسترده یک ساختمان ۱۰ طبقه در قلب تهران+جزئیات

کدخبر: ۵۵۷۶۰۵
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی گسترده در یک ساختمان ۱۰ طبقه قدیمی در خیابان بهار خبر داد.
آتش سوزی گسترده یک ساختمان ۱۰ طبقه در قلب تهران+جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی که در محل این حریق حضور داشت، درباره جزئیات این حادثه گقت: در ساعت ۱۰:۲۹ صبح امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان ۱۰ طبقه تجاری - اداری به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه را به همراه نردبام، خودروی حامل تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل حادثه واقع در خیابان بهار نرسیده به خیابان طالقانی اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که این ساختمان دارای هفت طبقه روی سطح زمین و سه طبقه در زیر سطح زمین است و حریق در طبقات زیرین رخ داده است. همین موضوع عملیات اطفای حریق را با دشواری‌هایی مواجه کرده بود. با این وجود عوامل آتش‌نشانی همزمان با قطع جریان گاز و برق محل با تقسیم شدن به دو گروه عملیات خود برای اطفای حریق و نجات افراد را آغاز کردند.

دادستان این شهر به همراه خانواده اش جان باخت/ علت چه بود؟

تیراندازی مرگبار در محدوده خیابان محلاتی تهران/ ماجرا چه بود؟

ملکی با بیان اینکه یک گروه از آتش‌نشانان در همان دقایق اولیه هشت نفر را از میان دود و شعله‌های آتش‌ نجات داده و به فضای باز منتقل کردند، گفت:‌همزمان گروه دیگر از آتش نشانان نیز خود را به کانون حریق در زیرزمین این ساختمان قدیمی رسانده و عملیات خود برای خاموش کردن آتش را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه دود و حرارت بسیاری در زیر زمین این ساختمان انباشت شده بود، گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده از سرایت شعله‌های آتش به طبقات بالایی جلوگیری شده و در حال حاضر عوامل آتش‌نشانی در زیرزمین عملیات اطفای حریق را ادامه می‌دهند.

وی درباره آسیب‌دیدگان این حادثه نیز گفت:‌ تاکنون هیچ مورد مصدوم و فوتی در این حادثه گزارش نشده است، با این وجود جستجوی آتش‌نشانان در این محل همچنان ادامه دارد.

به گفته ملکی بنابر اظهارات کسبه و افراد حاضر در محل در زیر زمین این ساختمان و کانون حریق انبارهای نگهداری از اقلام مختلقی از جمله صندلی، مواد قابل اشتعال شیمیایی و ... وجود داشته است.

آتش سوزی در خیابان بهار تهران
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید