اولین قربانی چهارشنبه سوری امسال ثبت شد

کدخبر: ۵۵۹۱۶۰
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: تاکنون یک فوتی و هشت قطع عضو ناشی از حوادث مرتبط با چهارشنبه پایان سال داشتیم.
اولین قربانی چهارشنبه سوری امسال ثبت شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، جعفر میعادفر در نشست رؤسای مراکز اورژانس پیش‌بیمارستانی با محوریت امداد نوروزی اظهار کرد: وزارت بهداشت مجوز استخدام 25 هزار نیرو را اخذ کرده است که از این تعداد، 3750 نفر ظرفیت، به بخش اورژانس تعلق خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه طرح امداد نوروزی از 24 اسفند سال جاری آغاز می‌شود و تا 14 فروردین  1402 ادامه خواهد داشت، افزود: 26 هزار نیروی اورژانس در طرح امداد نوروزی، آماده‌باش بوده و حدود یک‌هزار و 200 پایگاه اورژانس در سراسر کشور آماده خدمات‌رسانی به هموطنان و مسافران نوروزی هستند.

بازداشت 3 نفر که قصد آتش‌زدن یک مدرسه‌ در تهران را داشتند

میعادفر خاطرنشان کرد: در نوروز 1402، ماه مبارک رمضان را نیز در پیش داریم و برآورد می‌شود که از 24 اسفند سال‌ جاری تا چهارم فروردین 1402 با حجم زیادی از مسافرت‌ها مواجه باشیم، به همین دلیل امداد نوروزی و نظارت بیشتر برای کاهش حوادث ترافیکی از هفته پایانی اسفندماه آغاز می‌شود.

سورپرایز رونالدو برای کودک سوری + فیلم

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: حجم مسافرت در دو بخش از 24 اسفند سال جاری تا چهارم فروردین و از چهارم تا 13 فروردین پیش‌بینی شده است و ممکن است ترددها 10 درصد نسبت به نوروز 1401 افزایش یابد.

استقرار ایستگاه سلامت در 30کیلومتری ورودی شهرها

میعادفر ادامه داد: در 30کیلومتری ورودی شهرها حوادث بیشتری رخ می‌دهد، به همین دلیل ایستگاه‌های سلامت با همکاری پلیس و هلال احمر در این ورودی‌ها مستقر خواهند شد.

وی اضافه کرد: امسال امداد نوروزی بسیار جدی است و باید با تلاش و نظارت بیشتر سعی کنیم 20 درصد از حوادث ترافیکی را کاهش دهیم.

یک فوتی و هشت مجروح در آستانه چهارشنبه پایان سال

رئیس سازمان اورژانس کشور تأکید کرد: به چهارشنبه آخر سال نزدیک می‌‌شویم و با توجه به اینکه قاچاقچیان در حال توزیع حجم زیادی از مواد محترقه هستند، اورژانس در حالت آماده‌‌باش است و مراقبت‌‌ها باید تشدید شود. تاکنون یک فوتی و هشت قطع عضو ناشی از حوادث مرتبط با چهارشنبه پایان سال داشتیم، بنابراین مراقبت‌‌ها باید بیشتر شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید