مسمومیت 30 دانش‌آموز قوچانی در کلاس درس

کدخبر: ۵۵۹۶۰۵
ساعت ۸.۳۰ صبح امروز ۳۰ نفر از دانش‌آموزان دختر دبیرستان دخترانه عطار قوچان با احساس بوی نامطبوع در کلاس درس دچار مسمومیت شدند.
مسمومیت 30 دانش‌آموز قوچانی در کلاس درس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، ساعت ۸.۳۰ صبح امروز (دوشنبه ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۱)، ۳۰ نفر از دانش‌آموزان دختر دبیرستان دخترانه عطار قوچان با احساس بوی نامطبوع در کلاس درس دچار مسمومیت شدند.​

حقوق قطعی کارمندان برای 1402 اعلام شد

فرماندار شهرستان قوچان از مسمومیت ۳۰ دانش‌آموز دبیرستان دخترانه عطار این شهرستان خبر داد.

عباسعلی صفایی صبح امروز، ۱۵ اسفند، با حضور در جمع خبرنگاران عنوان کرد: ساعت ۸.۳۰ صبح امروز ۳۰ نفر از دانش‌آموزان دختر دبیرستان دخترانه عطار قوچان با احساس بوی نامطبوع در کلاس درس دچار مسمومیت شدند.

او اظهار کرد: پس از این اتفاق بلافاصله مدیر مدرسه با شبکه بهداشت و درمان و اداره آموزش‌وپرورش شهرستان تماس گرفت و اطلاع‌رسانی لازم را انجام داد.

مسمومیت دانش آموزان در دبیرستان دخترانه عطار قوچان

 

فرماندار قوچان افزود: ۱۸ نفر از این دانش‌آموزان که حال مساعدی نداشته و بی‌حال بودند، با چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه پس از معاینات پزشکی این تعداد دانش‌آموز تحت درمان هستند، گفت: خوشبختانه نگرانی وجود ندارد و به‌ زودی دانش آموزان ترخیص خواهند شد.

رییس شورای تأمین شهرستان قوچان گفت: علل اصلی این بوی نامطبوع که شبیه بوی گاز بوده که پس از بررسی توسط عوامل امنیتی نتایج نهایی به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی با تأکید بر اینکه شایعات مبنی بر وقوع مسمومیت در سه مدرسه کذب است، تصریح کرد: رسانه‌ها از ایجاد تشویش بپرهیزند و همه خبرها از مسیر روابط عمومی فرمانداری و خبرگزاری‌های رسمی منتشر می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید