حمله شیمیایی به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان صحت دارد؟ +تصاویر

کدخبر: ۵۵۹۸۶۳
شب گذشته خبری مبنی بر حمله شیمیایی به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در فضای مجازی منتشر شد. در ادامه، مدیر و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درباره جزییات این اتفاق توضیح می‌دهد.
حمله شیمیایی به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان صحت دارد؟ +تصاویر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، شب گذشته خبری مبنی بر حمله شیمیایی به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در فضای مجازی منتشر شد. در ادامه، مدیر و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درباره جزییات این اتفاق توضیح می‌دهد.

گزارش رسانه آمریکایی از کشف 89 میلیون تن لیتیوم در ایران/ سود عظیم چین از ذخایر جدید لیتیومی

خبر مهم برای متقاضیان ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو

شب گذشته در کانال تلگرامی شورای صنفی دانشجویان کشور، خبری حاکی از حمله شیمیایی به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان منتشر شد. در متن این خبر آمده است: «بنابر اخبار واصله خوابگاه، ساعاتی پیش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مورد حمله شیمیایی قرار گرفت. در حال حاضر دانشجویان از خوابگاه بیرون آمده‌اند. هنوز اطلاع دقیقی از تعداد مسمومین در دست نیست.»

رونمایی از غول جدید ایران خودرو با شمایل خودروهای آمریکایی+ تصاویر

خبرنگار ایسنا برای پیگیری این خبر، با پژمان عقدک، مدیر و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تماس گرفت. وی اظهار کرد: شب پیش چند نفر از دانشجویان احساس سوزش و آبریزش می‌کنند، بنا بر اعلام آن‌ها، مسئولین دانشگاه اقدام به تخلیه خوابگاه کرده و مسئولین نیز محیط را بررسی می‌کنند، اما هیچ چیزی پیدا نمی‌کنند.

وی افزود: بعد از آمدن اورژانس، از میان دانشجویان، دو نفر را که علامت چشمی و ریزش اشک داشتند، به بیمارستان الزهرا اعزام و دو ساعت بعد نیز هر دو نفر ترخیص می‌شوند. این اتفاق از ساعت ۲۲:۴۵ دقیقه شب گذشته شروع و در نهایت ساعت ۲ شب همه دانشجویان در خوابگاه‌های خود مستقر شدند.

 

بدحال شدن دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید