جنایت هولناک / قتل یک زن و کودک ۳ ساله‌اش با شلیک مستقیم گلوله

کدخبر: ۵۶۵۳۱۵
اقتصادنیوز: رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران از کشته شدن یک زن جوان و کودک ۳ ساله‌اش در این منطقه خبر داد.
جنایت هولناک / قتل یک زن و کودک ۳ ساله‌اش با شلیک مستقیم گلوله

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایران، «سرهنگ سواری‌پور» رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران گفت: رسیدگی به این پرونده از عصر دیروز به دنبال تماس مرد جوانی با اداره پلیس شروع شد و وقتی کارآگاهان جنایی به خانه این مرد در خیابان شهید رجایی منطقه فرهنگیان رباط‌کریم رفتند با پیکر خونین یک زن جوان و کودک ۳ ساله‌اش که با شلیک گلوله کشته شده بودند، روبه‌رو شدند.

به دنبال این جنایت خونین، خیلی زود بازپرس کشیک قتل در محل حادثه که یک واحد آپارتمانی در یکی از محله‌های رباط‌کریم است حضور یافت و درنخستین گام دستور داد اجساد به پزشکی قانونی منتقل شوند. 

وی افزود: کارآگاهان جنایی رباط‌کریم در گام بعدی بازجویی‌های خود را با شوهر مقتول آغاز کردند و وی به‌عنوان تنها مظنون فعلی این پرونده در اختیار کارآگاهان جنایی قرار دارد.

 تاکنون این مرد هیچ اتهامی را نپذیرفته و مدعی است عصر روز دوشنبه ۱۴ فروردین زمانی‌ که وارد خانه شده با پیکر همسر و فرزندش روبه‌رو شده است.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران با اظهار اینکه به نظر می‌رسد مادر و فرزندش در یک جنایت هولناک به قتل رسیده باشند، گفت: تحقیقات جنایی کارآگاهان تا مشخص شدن زوایای پنهان این پرونده مرموز ادامه دارد و فعلاً نمی‌توان مدعی شد مرگ این مادر و کودکش مرگ خودخواسته یا همان خودکشی باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید