البرز در وضعیت هشدار قرار گرفت / رگبار و بارش شدید تگرگ و کاهش 8درجه‌ای هوا

کدخبر: ۵۶۶۸۸۵
اقتصادنیوز: فعالیت سامانه بارشی تندری و سرد از امروز چهارشنبه تا جمعه عصر در منطقه البرز مرکزی پیش‌بینی می‌شود که به موجب آن رگبار ساعتی و شدید باران و رعدوبرق، بعضی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک، تگرگ، کاهش دما از ۶ تا ۸ درجه سانتیگراد همراه خواهد بود.
البرز در وضعیت هشدار قرار گرفت / رگبار و بارش شدید تگرگ و کاهش 8درجه‌ای هوا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، مدیرکل هواشناسی البرز با اشاره به قرار گرفتن استان در وضعیت هشدار هواشناسی کشاورزی سطح نارنجی گفت: احتمال افت محسوس دما به ویژه دمای کمینه و خسارت به کشاورزان و باغداران وجود دارد.

بارش‌های شدید و سیل‌آسا در تهران/ هواشناسی هشدار داد

آرش بهارونداحمدی با اشاره به قرار گرفتن استان البرز در وضعیت هشدار هواشناسی کشاورزی سطح نارنجی اظهار کرد: فعالیت سامانه بارشی تندری و سرد را از امروز چهارشنبه تا جمعه عصر در منطقه البرز مرکزی خواهیم داشت.

وی بیان کرد: به موجب آن رگبار ساعتی و شدید باران و رعدوبرق، بعضی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک، تگرگ، کاهش دما از ۶ تا ۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی البرز متذکر شد: احتمال آب‌گرفتگی مزارع و خسارت به محصولات کشاورزی، افت محسوس دما به ویژه دمای کمینه و خسارت به کشاورزان و باغداران و بهره‌برداران مرتبط وجود دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید