دستگیری قاتل فراری زن افغان در کمتر از 24 ساعت

کدخبر: ۵۷۰۴۱۴
اقتصادنیوز: کاراگاهان پلیس آگاهی قاتل خانم میانسال تبعه افغانستان را کمتر از ۲۴ ساعت پس از وقوع جرم بازداشت کردند.
دستگیری قاتل فراری زن افغان در کمتر از 24 ساعت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: کاراگاهان پلیس آگاهی قاتل خانم میانسال تبعه افغانستان را کمتر از ۲۴ ساعت پس از وقوع جرم دستگیر کردند.

سرهنگ سید علی مهدیان اظهار کرد: در پی گزارش مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت مشکوک خانم میانسال تبعه افغانستان در منزل مسکونی اش در شهر کاکی، موضوع در دستور کار افسران پلیس آگاهی و ماموران انتظامی قرار گرفت.

نخستین کشتی پهن پیکر در بندر چابهار پهلو گرفت

وی افزود: با بررسی‌های تخصصی کارآگاهان، احتمال قتل عمد قوت گرفت و با تحقیقات تکمیلی، انگشت اتهام به سوی همسر متوفی که با یکدیگر سابقه درگیری و اختلاف داشتند، نشانه رفت. 

فرمانده انتظامی شهرستان "دشتی" از اقدامات فنی پلیس جهت شناسایی محل اختفا خبر داد و گفت: کاراگاهان پلیس آگاهی با همکاری ماموران پلیس آگاهی شهرستان بم در استان کرمان، موفق شدند متهم که تبعه افغانستان و قصد خروج از کشور را داشته، ظرف ۲۴ ساعت در مخفیگاهش در شهر بم شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ مهدیان ادامه داد: در تحقیقات تخصصی به عمل آمده متهم به قتل اعتراف و علت آن را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی در پایان با بیان اینکه متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: صیانت از جان و مال مردم، خط قرمز پلیس است و در این راستا انتظار پلیس از مردم اعلام هر گونه هنجارشکنی از سوی مخلان نظم و امنیت عمومی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید