فرمانده نیروی دریایی ارتش عاشق کدام تیم فوتبال است؟

کدخبر: ۵۷۰۶۵۸
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: چون اسم این تیم ملوان است، به عنوان دریانورد عاشق ملوان هستیم. لذا حتما کنار همه عزیزان هستیم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش عاشق کدام تیم فوتبال است؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده کل نیروی دریایی ارتش در حاشیه دیدار پرسپولیس و گل‌گهر گفت: سال گذشته‌ هم یک بار برای این روز مبارک (روز خلیج فارس) به ورزشگاه آمده بودم. امروز روز ملی برای همه هموطنان است. قطعا حال و هوای ورزشگاه هم خلیج فارسی است و همگی دریادل‌اند و تیم خود را تشویق می‌کنند. به امید خدا هواداران نتایج مطلوب خود را کسب کنند.

او در واکنش به اینکه در گذشته تیم ملوان را با نیروی دریایی می‌شناختند، گفت: چون اسم این تیم ملوان است، به عنوان دریانورد عاشق ملوان هستیم. لذا حتما کنار همه عزیزان هستیم. همه ورزشکاران برای ما عزیز هستند چرا که پرچم نظام را به اهتزاز در می‌آوردند.

فرمانده کل نیروی دریایی ارتش گفت: در نیروی دریایی روی ورزش تخصصی خود  که در دریا است، تمرکز داریم. اولویت ما رشته پنج گانه دریایی همراه با آمادگی بدنی و قایقرانی است. قطعا شنا اولویت ما هم هست اما بقیه ورزش‌های تیمی در دستور کار است. سه دسته در ارتش داریم. یک بخش وظیفه هستند که علاقه‌مندی‌های متفاوتی دارند. یک بخش کارکنان ما هستند و یک بخش هم خانواده‌های محترمشان.

او در پایان گفت: به همه تیم‌ها علاقه‌مندیم و اگر وقت کنیم جدول را دنبال می کنیم. در کنار عزیزان و تیم ملوان هستیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید