واکنش ایران به احتمال استفاده از مکانیسم ماشه توسط اروپا

کدخبر: ۵۷۰۸۰۴
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران با رعایت خطوط قرمز خود آماده جمع بندی مذاکرات است. مسیر مذاکره برای همیشه باز نخواهد بود.
واکنش ایران به احتمال استفاده از مکانیسم ماشه توسط اروپا

به گزارش اقتصادنیوز، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، درباره مذاکرات رفع تحریم‌ها گفت: عدم برگزاری نشست‌های مذاکراتی در مبحث برجام به معنای رکود کامل در این زمینه و یا متوقف بودن تلاش‌های دیپلماتیک برای احیای برجام و بازگشت همه طرف ها به تعهداتشان نیست. مسیر دیپلماسی همچنان باز است و تبادل پیام ادامه دارد و مسیرهای مختلفی برای تبادل پیام‌ها هست و فعال است. ایران با رعایت خطوط قرمز خود آماده جمع بندی مذاکرات است. مسیر مذاکره برای همیشه باز نخواهد بود.

پاسخ ایران به ادعای توقیف محموله نفتی آمریکا

وی درباره احتمال استفاده از مکانیسم ماشه نیز عنوان کرد: اینکه گفته می‌شود تحرکاتی را از سوی برخی طرف‌های اروپایی شاهد هستیم، لازم می‌دانم تأکید کنم چنانچه طرف مقابل دچار خطای محاسباتی شود و اقدام یا اقدامات غیرمنطقی درباره برجام و روند مذاکرات انجام دهد آنها در پیامی که قبلا از سوی طرف ایرانی دریافت کردند به صورت دقیق و واضح می‌دانند که واکنش ایران چه خواهد بود. این پیام به اندازه کافی برای آنها گویا است.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید