فرمانده انتظامی استان یزد خبر داد؛

کشف محموله گوجه فرنگی با طعم تریاک

کدخبر: ۵۷۱۳۴۸
اقتصادنیوز: ماموران پس از توقف یک دستگاه کامیون و بازرسی آن، ۳۹۰ کیلو تریاک که لابه‌لای بار گوجه فرنگی جاساز شده بود را کشف کردند.
کشف محموله گوجه فرنگی با طعم تریاک

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۳۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک دستگاه کامیون خبر داد.

سردار عباسعلی بهدانی فرد اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی یزد هنگام کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه کامیون را برای بازرسی متوقف کردند.

وی گفت: ماموران در بازرسی از این کامیون ۳۹۰ کیلو تریاک که لابه‌لای بار گوجه فرنگی جاساز شده بود را کشف و یک قاچاقچی را در این زمینه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه این محموله از شرق کشور به مقصد پایتخت بارگیری شده بود، یادآور شد: قاچاقچی دستگیر شده، به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی همچنین از انهدام دو باند سرقت حرفه ای منزل و مغازه در شهر یزد و کشف ۲۰ میلیارد ریال اموال مسروقه خبر داد.

بهدانی فرد عنوان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت از یک مغازه موبایل فروشی در خیابان کاشانی شهر یزد، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان یزد با کار اطلاعاتی در کمترین زمان ممکن ۲ سارق غیربومی را شناسایی و دستگیر و ۴۰ دستگاه گوشی سرقتی به ارزش ۵ میلیارد ریال را از مخفیگاه سارقان کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: همچنین در پی سرقت طلاجات و زیورآلات از یک منزل در شهر یزد با رصد اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی استان یزد اعضای یک باند ۶ نفره سرقت شناسایی شدند.

بهدانی فرد افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان یزد در عملیاتی غافلگیرانه اعضای این باند سرقت را که همگی غیربومی و سابقه دار بودند را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان اموال مسروقه به ارزش ۱۵ میلیارد ریال کشف و در این خصوص پرونده تشکیل و تحویل مقام قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه مردم از اموال خود مراقبت کرده و مغازه و منازل خود را به دوربین های مداربسته و همچنین سیستم ایمنی ضدسرقت مجهز کنند یادآور شد: شهروندان از نگهداری زیورآلات و طلاجات در منزل خودداری کنند و این قبیل اموال را به صندوق امانات بسپارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید