هدیه لاکچری به رونالدو؛ ساعت 6 میلیاردی!+ تصاویر

کدخبر: ۵۷۳۱۲۴
کریستیانو رونالدو یک ساعت به ارزش ۹۲ هزار پوند هدیه گرفته است.
هدیه لاکچری به رونالدو؛ ساعت 6 میلیاردی!+ تصاویر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، در رونمایی از کالکشن جدید شرکت Jacob & Co که رونالدو چهره تبلیغاتی آن محسوب می‌شود، یک ساعت لوکس بسیار گران قیمت به ستاره پرتغالی هدیه داده شده که ارزش آن ۹۲ هزار پوند است.

ناکامی پشت ناکامی برای «کریستیانو رونالدو»!

این ساعت تم سبز رنگ دارد و بیست و شش دانه الماس سفید روی آن کار شده و تصویری از شادی پس از گل رونالدو در پشت آن حک شده است.

البته سوپر استار ۳۸ ساله النصر با گرفتن هدایای گرانقیمت بیگانه نیست اما چهره‌اش از گرفتن ساعتی که ویژه او طراحی شده، شاد است. او این هدیه را در افتتاحیه بوتیک برند Jacob & Co در عربستان سعودی کادو گرفت. رونالدو به عنوان سفیر این برند در مراسم افتتاحیه حضور داشت.

قرار است این شرکت تولیدکننده ساعت، کالکشن جدیدی را روانه بازار کند که در آن بهترین لحظات حرفه رونالدو را نمایش می‌دهد. پشت ساعت‎های این کالکشن هم شادی گل مخصوص او حک شده است.

روی صفحه ساعت هم تصویر بزرگی از رونالدو با پیراهن معروف شماره هفت به تن، در کنار یک توپ فوتبال بزرگ به علاوه امضای رونالدو و عبارت CR۷ حک شده که همه طلایی رنگ هستند. بند ساعت هم سبز رنگ است. اگر همه اینها به نظر کافی نمی‌رسد، هواداران رونالدو می‌توانند این ساعت را با ۲۶ الماس سفید که روی آن کار شده بخرند.

ساعتی که رونالدو هدیه گرفته ۱۱۷ هزار دلار معادل ۹۲ هزار پوند ارزش دارد و یکی از چهار ساعت این کالکشن است که گرانقیمت‌ترین آنها ۱۴۵ هزار دلار (۱۱۵ هزار پوند) ارزش دارد.

عکس | ساعت ۶ میلیاردی رونالدو با طرحی سفارشی

عکس | ساعت ۶ میلیاردی رونالدو با طرحی سفارشی

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید