خط و نشان جهاد اسلامی برای اسرائیل

کدخبر: ۵۷۳۱۲۹
سخنگوی گردان های «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به رژیم صهیونیستی هشدار داد که سیاست ترور، دیگر راه به جایی نخواهد برد.
خط و نشان جهاد اسلامی برای اسرائیل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، در سومین روز از تجاوز رژیم موقت صهیونیستی به نوار غزه، گروههای مقاومت فلسطین با حملات گسترده راکتی و موشکی که حتی به تل‌آویو هم رسیده است، یک صهیونیست را به هلاکت رساندند و این حملات همچنان ادامه دارد.

ابوحمزه سخنگوی گردان های «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین شامگاه امروز پنجشنبه تأکید کرد که پاسخ گروههای مقاومت به تجاوزات صهیونیستها آغاز شده است و هچنان با شلیک راکت، ادامه دارد.

خبرگزاری سما به نقل از ابوحمزه گزارش داد، با ترور فرماندهان و مجاهدان از سوی رژیم صهیونیستی، فقط عزم ما برای مبارزه با دشمن، جزم می‌شود. کما اینکه، دشمن، ۳۵ ساعت منتظر حملات ما بود و از ترس به خودش می‌لرزد.

وی ادامه داد: خردسالترین مردان ما در مقاومت، میلیونهای متجاوز را نگه می‌دارند و آنان را مانند موش، به پناهگاهها سوق می‌دهند. ما برای مقابله با تجاوز، مصمم هستیم و بار دیگر تأکید داریم که سیاست ترور، شکست خورده است.

این مقام جهاد اسلامی به دشمن صهیونیستی هشدار داد: ما حاضر هستیم که به هر قیمتی، دامنه آتش را بیشتر و بیشتر کنیم. مقاومت با نوع پاسخ خود، تمامی پیش‌بینی صهیونیستها را بر هم زد.

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد سه‌شنبه اعلام کرد که عملیات نظامی جدیدی با نام «الدرع و السهم» (سپر و پیکان)، را علیه نوار غزه آغاز کرده و حملات به مواضع جنبش مقاومت جهاد اسلامی برای سه روز ادامه خواهد داشت. در دومین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین از آغاز عملیات«ثأر الاحرار» (انتقام آزادگان) خبر داد.

همزمان با تداوم حملات جنایتکارانه رژیم موقت صهیونیستی در بامداد پنجشنبه و ترور فرمانده ارشد جهاد اسلامی در خان‌یونس، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که از آغاز حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه از بامداد سه‌شنبه، ۲۵ نفر به شهادت رسیده و ۷۶ نفر مجروح شدند که حال برخی از آن‌ها وخیم گزارش می‌شود.

در مقابل رسانه‌های صهیونیستی نیز اعلام کرد که در نخستین روز پاسخ مقاومت به این تجاوز، دست‌کم ۵۰۰ راکت و موشک به سوی اراضی اشغالی شلیک شده و خسارات زیادی به بارآورده است.

حملات راکتی نیروهای مقاومت، بعد از ظهر امروز بار دیگر شدت گرفته است و منابع فلسطینی گزارش دادند که این حملات، ساحل عسقلان واقع در فلسطین اشغالی و شهرک «نتیف هعسراه» را هدف قرار داده است. در پی این حملات، آژیرهای خطر، مجددا در شهرکهای صهیونیستی از جمله ناحل غوز و منطقه کرم ابوسالم به صدا درآمده است. منابع فلسطینی می‌گویند که از صبح امروز، بیش از ۵۰ خمپاره به سمت کرم ابوسالم شلیک شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید