حادثه هولناک؛ مرگ تلخ پدر و پسر در علی‌آباد کتول

کدخبر: ۵۷۶۲۷۵
اقتصادنیوز: بنابر اعلام مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان، پدر و پسری در یک آب‌بندان شهرستان علی‌آبادکتول غرق شده و فوت کردند.
حادثه هولناک؛ مرگ تلخ پدر و پسر در علی‌آباد کتول

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: پدر و پسری در یک آب‌بندان در شهرستان علی‌آبادکتول در شرق این استان غرق شده و جان باختند.

جزئیات علت فوت زندانی محکوم به اعدام قبل از اجرای حکم

قاسم غریب‌آبادی در این خصوص اظهار کرد: عصر امروز پدر و پسری حین شنا در آب بندان روستای کوچک نظرخانی شهرستان علی‌آبادکتول غرق شدند.

وی بیان کرد: نجاتگران پایگاه امداد و نجات زرین‌گل با درخواست اورژانس پیش‌بیمارستانی برای پوشش امدادی‌ حادثه به این ماموریت اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد: اقدامات اولیه برای نجات ۲ غریق انجام و هر ۲ توسط اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند، اما متاسفانه این پدر و پسر در مرکز درمانی جان خود را از دست دادند.

غریب آبادی از خانواده ها تقاضا کرد که در فصل بهار و تابستان که تمایل بیشتری برای شنا وجود دارد مراقب باشند و از شنا در مناطق حفاظت نشده از قبیل آب بندان‌ها، چاه‌های آب کشاورزی و رودخانه‌ها خودداری کنند.

وی یادآور شد: مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (EOC) جمعیت هلال احمر گلستان با سامانه تلفنی ندای امداد ۱۱۲ در هر ساعت از شبانه‌روز آماده دریافت تماس‌های اضطراری هموطنان است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید